نشست مدیران حقوقی دانشگاه های منطقه 3 کشور به میزبانی دانشگاه بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه بناب، دکتر حسین پیری، رئیس دانشگاه بناب در جمع مدیران حقوقی منطقه‌ی ۳ کشور گفت: دانشگاه بناب در در یکسال اخیر رویدادهای پژوهشی خوبی را تجربه کرده است که با تلاش اعضای محترم هیات علمی تدام‌ خواهد داشت.

وی ادامه داد: اخیراً یکی از اساتید دانشگاه بناب، دکتر صیاد نوجوان که یکی از اساتید جوان و پرتلاش دانشگاه بناب است، جزو یک درصد دانشمند برتر جهان قرار گرفت که رویدادی تاریخی بود و امیدواریم چنین رویدادهایی در سالهای آینده ادامه‌دار باشد.

دکتر پیری انتشار مقالات اساتید دانشگاه بناب را خوب ارزیابی کرد و گفت: امسال ۶۸ درصد مقالات دانشگاه بناب در چارک اول قرار گرفت که برابر با کل مقالات دانشگاه از بدو تاسیس بود.

رئیس دانشگاه بناب این مرکز علمی را یکی از پویا‌ترین دانشگاههای استان نام برد و گفت: دانشگاه بناب دانشگاهی ریز ولی تیز است و بعنوان یکی از دانشگاههای کوچک استان دوشادوش دانشگاههای بزرگ منطقه به فعالیت علمی و پژوهشی می‌پردازد.

وی در خصوص برگزاری فرصتهای مطالعاتی اعضای هیات علمی گفت: دانشگاه بناب در سال ۹۳ برای فرصتهای مطالعاتی اساتید برنامه‌ریزی و پیش بینی‌هایی انجام داده بود و اساتید دانشگاه به کشورهای متعدد که دانشگاههای معتبری نیز دارند اعزام کرده است.

دکتر پیری در پایان در خصوص ارتباطات بین‌المللی دانشگاه نیز گفت: دانشگاه بناب در سالهای اخیر تفاهم‌نامه‌هایی خوب و عملیاتی با دانشگاههای اروپایی و آسیایی امضاء نموده است و اخیراً نیز یک ورکشاپ بین‌المللی با دانشگاه آتاترک کشور ترکیه که یکی از بزرگ‌ترین دانشگاههای جهان اسلام است برگزار کرد که در منطقه‌ی ۳ کشور رویدادی بی‌نظیر بود.