امام جمعه بناب: شهید حاج قاسم سلیمانی یک امت بود

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آئین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نماد همبستگی و وحدت بود؛ اظهار کرد: شهادت حاج قاسم چهره جهانخواران را به مردم دنیا نشان داد.

وی با عرض تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی به محضر امام عصر (عج) و نایب برحقش مقام معظم رهبری و تمام مسلمانان و آزادگان جهان اذعان کرد: مسلماً خون پاک شهید قاسم سلیمانی انقلاب و نهضت اسلام را بیمه کرده و بیمه خواهد کرد و خون ریخته شده جبهه کفر و استکبار را در منطقه قلع و قمع خواهد کرد.

خطیب جمعه شهرستان بناب افزود: آن‌هایی که در این ماتم بزرگ شریک هستند یقین بدانند که شهادت چنین مردی و نیز همراهان بسیار ارجمندش برای خودشان اوج عزت و برای اسلام و انقلاب و کشور خیر و برکت خواهد آورد.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اینکه شهادت چنین انسان‌های وارسته و چنین سرمایه‌هایی خفتگان کل جهان را بیدار خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی ملت‌ها را متحد و نیروها را منسجم می‌کند و آرزوی این انسان وارسته هر لحظه شهادت بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه حاج قاسم یک نماد و یک ملت بود؛ تصریح کرد: خون پاک حاج قاسم سلیمانی اتحادی که در بین ممالک اسلامی به وجود خواهد آورد، بعد از این آرامش و آسایش را در منطقه برای جنایتکاران به جهنم تبدیل خواهد کرد.

حجت الاسلام باقری بنابی با عرض تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قطعاً انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است و پاسداران جان برکف نخواهند گذاشت خون شهید سلیمانی پایمال شود.

بر اساس این گزارش، مردم ولایت مدار شهرستان بناب بعد از اتمام مراسم نماز جمعه با شرکت در یک راهپیمایی باشکوه با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گر و همچنین عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، خامنه ای رهبر صاحب عزاست امروز» جنایت آمریکای جنایتکار را در به شهادت رساندن شهید حاج قاسم سلیمانی محکوم کردند و به ادامه راه شهدا و راه این شهید تأکید کردند.