شرکت 6500 نفر در برنامه های قرآنی در بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، حبیب صدقی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب که با محوریت تشکیل و توسعه فرهنگ قرآنی تشکیل یافته بود؛ گفت: از اول امسال تاکنون بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در سطح شهر بناب در برنامه‌های قرآنی شرکت کرده‌اند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی بناب با اشاره به تشکیل شورای توسعه فرهنگ قرآنی در شهرستان گفت: هم اکنون ۲۷ خانه قرآن و ۲۵ کانون مساجد که عمده فعالیت آنها قرآنی است، در سطح شهرستان به موضوعات قرآنی پرداخت می‌کنند.

وی افزود: یکی از اهداف جلسه امروز گسترش فعالیت‌های قرآنی و شناسنامه دار کردن فعالیت‌های قرآنی است که با تشکیل این کارگروه نسبت به شناسایی استعدادها و نخبگان قرآنی شهرستان اقدام و هر ماه نسبت به برگزاری برنامه قرآنی با حضور قاریان برجسته شهرستان، استان و کشور اقدام خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب در ادامه با بیان مطالبی از اظهارات مقام معظم رهبری در خصوص ضرور اهتمام مردم و مسئولین به قرآن گفت: الحمدلله برنامه‌های خوبی در حوزه قرآن اتفاق افتاده ولی اطلاع رسانی مطلوب در این خصوص صورت نگرفته است؛ علیرغم اینکه برنامه‌های صورت گرفته در این حوزه را کافی نمی‌دانیم و بایستی قدم‌های زیادی در این حوزه برداشت.