امروز جبهه نبرد با کفار حضور در انتخابات است

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به اهمیت انتخابات دوم اسفند ماه اظهار کرد: شرکت در این امر حیاتی یک فریضه است و همان‌طوریکه مقام معظم رهبری نیز تأکید کردند، صلابت و اقتدار این کشور به حضور پرشور مردم در انتخابات دوم اسفند ماه بستگی دارد و هر کسی به نظام پایبند است و تداوم این نظام را می‌خواهد، باید پای صندوق‌های رأی حاضر شود.

وی با اشاره به اینکه عدم استقبال و عدم حضور در پای صندوق‌های رأی در مقطع کنونی خیانت به خون شهید قاسم سلیمانی و سایر شهداست؛ اذعان کرد: پشت کردن به صندوق‌های رأی در این مقطع حساس هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و باید به‌طور گسترده و با وضو پای صندوق‌های رأی حاضر شد.

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه تریبون جمعه منبر وحی است و باید حقایق از این منبر به سمع شنوندگان برسد؛ گفت: یکی از این حقایق موجود بروز و ظهور انقلاب اسلامی است که باید به آن توجه داد.

باقری‌بنابی خاطرنشان کرد: این نظام معجزه‌ای است که در تاریخ این کشور به وجود آورده و مبارزه با طاغوت و استکبار در این کشور ثمره این انقلاب بود که دائماً باید آن را به یاد آورد و تعریف کرد.

وی با بیان اینکه این انقلاب ثمره مجاهدت مرد الهی و صلابت امام راحل و شهامت این ملت و خون پاک شهدا به دست آمده است؛ یادآور شد: نباید این دستاورد بزرگ به فراموشی سپرده شود، از این رو توجه کنیم که این نظام و کشور شجره طیبه است و گرامیداشت این دهه باعث دوام و تقویت نظام و عزای دشمن است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با تشریح نقش بی‌بدیل امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: ایشان یک فرد عادی نبودند و از اولیای الهی بودند که خداوند برای این مردم تحفه‌ای ناب فرستاده بود و ریشه این انقلاب نشأت گرفته از اخلاص و توکل امام خمینی (ره) و قاطعیت و زهد ایشان بود و همه خلقیات این بزرگوار به اهل بیت (ع) متصل بود.

باقری‌بنابی گفت: هر کس به‌طور خالصانه در خدمت نظام بود، همواره عزیز است و عزیز خواهد ماند ولی هر کس به این خیانت کند رسوا شده و رسواتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نظام و انقلاب در طول 41 سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است؛ افزود: خون شهدای هسته‌ای و شهدای مدافع حرم و در رأس آنها شهید سردار سلیمانی و همرزمان وی در بقای این نظام نقش اساسی دارد و هر قدر زمان بگذرد، این مکتب تثبیت خواهد شد.

امام جمعه بناب بیان داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عبد صالح خداوند بود، البته این نظام به برکت خون ریخته شده، سلیمانی‌های زیادی را در دامن خود تربیت و پرورش داده که به عنوان ذخایر اصلی این انقلاب هستند و قرار نیست آنها در ظاهر مطرح شوند.

باقری‌بنابی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌ها و جشن‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر از نمازگزاران خواست در محفل انس با قرآن که با حضور قاریان برتر کشوری در مصلای اعظم این شهرستان برگزار خواهد شد، حضور یابند.