گام‌های مجتمع فولاد ظفر بناب در مقابله با شیوع ویروس کُرونا

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد ظفر بناب، مدیرعامل شرکت فولاد ظفر بناب گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرستان بناب، این مجتمع یک میلیارد ریال به شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب برای خرید ملزومات بهداشتی و درمانی کمک کرد.

امید اسمعیل ظفر افزود: دو دستگاه تب سنج، دو دستگاه اکسیژن سنج خون، تعداد زیادی ماسک و مقداری محلول‌های ضدعفونی و سایر ملزومات بهداشتی خریداری و برای پیشگیری و مقابله با این بیماری در روزهای آغازین شروع این بیماری در مجتمع فولاد ظفر بناب مورد استفاده قرار گرفت که در حال حاضر نیز این مجتمع از مورخه 26 اسفند 98 تا اطلاع ثانوی تعطیل میباشد.

وی یادآور شد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقداماتی مانند تجهیز بهداری مجتمع و استقرار یک دستگاه آمبولانس مجهز در مجتمع فولاد ظفر بناب و اقداماتی از قبیل ضدعفونی محیط کار، توزیع ماسک، سرو غذا در ظروف یک بار مصرف تک نفره ، تعطیلی اماکن عمومی کارخانه اعم از رستوران، نمازخانه و... ، ممنوعیت ورود کارکنان مشکوک به کرونا به داخل محدوده کاری در راستای ارتقای سطح بهداشت محیط و حفاظت فردی کارکنان این شرکت انجام شده است که برای حافظان سلامت کارخانه و تمامی هموطنان عزیز آرزوی سلامتی دارم.