نصب و استفاده از اپلیکیشن شاد را به تاخیر نیاندازید

به گزارش بناب نیوز، مدیر آموزش و پرورش بناب در گفت و گو با خبرنگاران گفت: معلمان عزیز شهرستان بناب، همزمان با معلمان سراسر کشور از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا، آموزش های آنلاین در فضای مجازی را آغاز کردند و تا رفع موانع موجود و اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا ادامه خواهند داد.

محمود قهرمانی از راه اندازی اپلیکیشن شاد خبر داد و گفت: از والدین عزیز درخواست داریم هر چه سریعتر این اپلیکیشن را نصب و عضویت در این برنامه را به تاخیر نیندازند و از احراز هویت در برنامه مطمئن شوند، همچنین  بر حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس در ساعت مقرر نظارت لازم را داشته باشند.

وی گفت: از تمامی معلمان، مدیران و والدینی که تا به امروز عضویت و احراز هویت خود و دانش آموزان را در این برنامه کامل نموده اند تشکر و قدردانی می کنم.

قهرمانی مهم‌ترین دلایل راه‌اندازی اپلیکیشن داخلی شاد را فراهم آوردن محیطی جذاب، امن و متناسب با نیازهای آموزشی و اجتماعی دانش‌آموزان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: امکان استفاده از اینترنت رایگان برای اپلیکیشن شاد، توسط وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات در دست بررسی است و به احتمال قوی این امکان به زودی فراهم خواهد شد.