اجازه بازگشایی و فعالیت میدان دواب را نمی‌دهیم /  انتقاد از مشکلات فاضلاب بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، امین رفیعی در مجمع سلامت و ستاد شهرستانی مقابله با کرونای شهرستان بناب با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: از زمان اعلام شیوع کرونا با هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد مبارزه با کرونا با محوریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقدامات بسیاری انجام شد و در این رابطه شیوع این ویروس در شهرستان به مرحله کنترل رسید.

وی به توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان شهرستان اشاره کرد و گفت: این بسته‌ها طی دو مرحله رزمایش مؤمنانه در راستای لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه توزیع شد و یک مرحله دیگر نیز در آخر ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد که جا دارد از کمک‌های مردم، نهادها و سازمان‌های مردم نهاد تقدیر و تشکر بعمل آید.

رفیعی به مشکلات بهداشتی میدان دوّاب شهرستان بناب اشاره کرد و افزود: این موضوع متأسفانه برای چندمین بار است که در جلسات و کار گروه‌های مختلف مطرح شده ولی هنوز برای تکمیل آن اقدامی صورت نگرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب تصریح کرد: بنده در حضور دادستان عمومی شهرستان عرض می‌کنم تا زمانی که مسایل و مشکلات بهداشتی میدان دواب حل نشود، اجازه بازگشایی و فعالیت آن را نخواهیم داد و این ایام بهترین ایام برای سروسامان دادن به وضعیت بهداشتی آن است.

رفیعی در ادامه با اشاره به مشکلات فاضلاب شهرک ولی عصر(عج) نیز گفت: بر اساس پیگیری‌های بعمل آمده 6 کیلومتر فاضلاب این شهرک کار شده و تنها 500 متر آن باقی مانده و قرار است دو ایستگاه پمپاژ نیز در این شهرک راه‌اندازی شود.

وی اظهار امیدواری کرد که تا آخر شهریور ماه سال جاری شاهد حل مشکل فاضلاب این شهرک باشیم.