تیم‌های پایه اعتبار ندارند/ تقویت هیأت‌های شهرستان‌ها از سیاست‌های هیأت فوتبال آذربایجان‌شرقی

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، جواد ششگلانی در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید هیأت فوتبال شهرستان بناب در جمع مسوولان، پیشکسوتان و دست‌اندرکاران هیأت فوتبال این شهرستان با بیان اینکه تمام امکانات ورزشی کشور در دست وزارت ورزش و جوانان است؛ اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی در بلاتکلیفی به سر می‌برد و تلاش می‌کنند با تهیه و تنظیم اساسنامه انتخابات فدراسیون را برگزار کنند.

وی تصریح کرد: باید دنبال افرادی باشیم که دغدغه استانی و شهرستانی داشته باشند که متأسفانه در گذشته تنها دغدغه فدراسیون فوتبال تیم ملی بوده است و از توجه به فوتبال استان‌ها و شهرستان‌ها غافل شده‌اند و به فوتبال شهرستان‌ها بها داده نشده است.

رئیس هیأت فوتبال آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه تیم‌های پایه از کمبود اعتبار و عدم وجود بودجه رنج می‌برند؛ متذکر شد: با وجود کمبودها در تلاشیم تیم‌های پایه را در استان و شهرستان‌ها از این وضع خارج کنیم و سعی کردیم در شهرستان‌هایی که ظرفیت و رابط بین بخشی دارند از ظرفیت هیأت فوتبال برای اداره تیم‌های پایه استفاده شود.

ششگلانی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات 20 ساله رحیم پاکیزه‌خوی در هیأت فوتبال بناب، جمشید خیراللهی را به‌عنوان رئیس جدید هیأت فوتبال شهرستان بناب معرفی کرد.