افزایش 20 الی 30 درصدی کرایه تاکسی های درون شهری بناب/ در برخورد با رانندگان متخلف هیچ تعارفی نداریم

کریم صمد زاده در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دغدغه رانندگان تاکسی های درون شهری و با توجه با مشکلات اقتصادی پیش آمده، گفت: از مدتی پیش افزایش کرایه ها در دستور کار قرار گرفته بود و نظر به بررسی های کارشناسی، شورای شهر بناب با افزایش ۲۰ الی ۳۰ درصدی کرایه تاکسی های شهری و آژانس ها موافقت کرد و قیمتهای جدید را تصویب کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه کرایه های مینی بوس، اتوبوس و سواریهای روستایی نیز افزایش یافته است، افزود: قیمتهای جدید حمل مسافر روستایی نیز بعد از بررسی های لازم، توسط شورای بخش مرکزی اعلام گردید و رانندگان می توانند طبق تعرفه جدید از مسافران کرایه اخذ کنند.

رئیس سازمان تاکسیرانی و مدیریت حمل و نقل بار و مسافر بناب به رعایت اخلاق و مردم داری توسط رانندگان حمل مسافر تاکید کرد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با تعزیرات حکومتی، منبعد هر راننده ای نارضایتی ایجاد کرده و یا کرایه خارج از قیمت مصوب از مسافران اخذ نماید، بدون تعارف با نامه کتبی به تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.

صمدزاده با بیان اینکه کرایه دربستی داخل محدوده شهری ۶۰ هزار ریال می باشد، گفت: آژانس هاس مسافربری حق ندارند خارج از این قیمت در داخل محدوده شهری از مسافران کرایه اخذ کنند.

وی در عین حال تصریح کرد: اخیرا متوجه شده ایم مدیران آژانس ها از رانندگان جذب شده در آژانس مبالغ زیادی به صورت روزانه یا ماهانه اخذ می کنند، در این خصوص نیز مصوبه ای به تصویب شورای شهر رسیده که مدیران آژانس ها حق ندارند روزانه بیش از هزینه یک سرویس از رانندگان اخذ کنند.

رئیس سازمان تاکسیرانی و مدیریت حمل و نقل بار و مسافر بناب در خاتمه از شهروندان و مردم عزیز بناب خواست هرگونه تخلف را به شماره تماس ۰۴۱۳۷۷۳۶۹۰۰ گزارش کنند تا عوامل سازمان و کمیته انضباطی با راننده متخلف برخورد کند.