عدم توزیع ماسک با نرخ دولتی در شهرستان / ماسک تنها در مراکز استان ها توزیع می شود

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، محسن اسعدی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب با اشاره به اوضاع نامناسب اقتصادی اصناف شهرستان اظهار داشت: با وجود اینکه قرار بود نسبت به پرداخت وام به اصناف اقدام شود ولی علیرغم ثبت نام تاکنون هیچ یک از اصناف شهرستان موفق به اخذ وام نشده اند!

وی با انتقاد از عدم اجازه فعالیت میدان دواب شهرستان اظهار کرد: هم اکنون حدود 54 واحد نانوایی در سطح شهرستان بدون پروانه فعالیت می کنند و این در حالی است که سایت ثبت نام و دریافت پروانه مسدود است و برای اینکه در آینده این افراد ادعای درخواست سهمیه آرد سهمیه ای نکنند، برای آن ها پروانه صادر نمی شود. لذا به همین جهت نیز نمی توان روی آن ها نظارتی انجام داد.

وی در ادامه با انتقاد از عدم توزیع ماسک با نرخ دولتی در شهرستان گفت: متأسفانه به نظر می رسد به شهرستان ها در این خصوص توجهی نمی شود و ماسک صرفاً در مراکز استان ها توزیع می شود.

رئیس اتاق اصناف بناب اضافه کرد: اخیراً اتاق اصناف شهرستان اقدام به خرید و توزیع ماسک در سطح بازار کرد که مجبور شدیم هر عدد ماسک را به قیمت یک هزار و 450 تومان خریداری نماییم که امیدواریم ماسک ارزان قیمت در سطح شهرستان ها نیز توزیع شود.

بنابراین گزارش، در ادامه این نشست رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به اتفاق معاونان، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران از تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی بناب از نزدیک بازدید و با مشکلات آن ها آشنا شدند.