بازگشت محدودیت‌های کرونایی به شهرستان بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، امین رفیعی در نشست با اصحاب رسانه شهرستان بناب با بیان اینکه این شهرستان در کنار شهرهای مراغه، میانه، مرند، اهر، چاراویماق و تبریز از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد؛ اظهار داشت: از امروز به مدت یک هفته محدودیت‌هایی در شهرستان‌‌ها با وضعیت قرمز اعمال می‌شود و تداوم آن بستگی به وضعیت کرونای شهرستان دارد.

وی تصریح کرد: استفاده از ماسک در تمام ادارات شهرستان و توسط مردم الزامی بوده و همه پرسنل و کارمندان باید از ماسک استفاده کنند و ارائه خدمات در ادارات به ارباب رجوع نیز منوط به زدن ماسک توسط آنهاست.

فرماندار بناب همچنین اظهار کرد: تعطیلی حوزه علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌های عمومی، استخرهای سرپوشیده، مراکز تئاتر، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی و همایش، باشگاه‌های ورزشی، کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها، شهربازی و باشگاه‌های بدنسازی از جمله محدودیت‌هایی است که در طول هفته جاری در شهرستان اعمال خواهد شد.

رفیعی تأکید کرد: افرادی که به دستورالعمل‌های ابلاغی تمکین نکرده و همکاری نکنند، با حکم دادستانی نسبت به پلمب محل اقدام و یک ماه تعطیل خواهند شد.

وی در ادامه در خصوص برگزاری مراسم عزا و به خصوص عروسی در سطح شهرستان هشدار داد و از نیروی انتظامی خواست نسبت به برخورد قاطع با افراد خاطی اقدام کنند.