اقتصاد باشگاه های ورزشی در لبه پرتگاه کرونا

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، سیدمجید یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه باشگاه های ورزشی شهرستان بیشترین ضرر را در ایام کرونا متحمل شدند؛ اظهار داشت: شهرستان بناب دارای 37 باشگاه ورزشی است که 14 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام، 14 باشگاه همگانی، 5 باشگاه بیلیارد، 2 باشگاه کوهنوردی و 2 مورد استخر و سونای شهرداری است.

وی افزود: ساختمان اکثریت این باشگاه‌ها اجاره‌ای است و با این شرایط دیگر امکان ادامه فعالیت ندارند و در صورت ادامه همین روند شاهد تعطیلی باشگاه های خصوصی خواهیم بود.

یزدانی با اشاره به اینکه در ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و شهرستان اولین مجموعه هایی که اقدام به تعطیلی اماکن خود کردند، باشگاه های ورزشی بودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب خاطرنشان کرد: در بحث ایجاد محدودیت های کرونایی صرفاً نباید اماکن و باشگاه‌های ورزشی در اولویت باشند؛ چرا که برخی از این باشگاه ها بیش از 3 میلیارد ریال برای تجهیز باشگاه هزینه کرده اند و ادامه این وضعیت برای آنها غیرممکن است.

یزدانی تصریح کرد: نباید چنین تلقی شود که محدودیت های کرونایی متوجه باشگاه های ورزشی شده در حالی که بنگاه های املاک و اتومبیل در سطح شهرستان فعالیت نموده و افراد زیادی در این مکان ها جمع می شوند و جا دارد مسئولان امر در خصوص نظارت و تعطیلی این مکان ها نیز اقدام کنند و گیم نت ها نیز مشغول فعالیت هستند.

وی در ادامه یادآور شد: باشگاه های ورزشی آماده همکاری با ستاد مدیریت کرونای شهرستان هستند.