ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم تا اطلاع ثانوی در بناب / افزایش شدید اکیپ های بازرسی از سطح شهر و بازار

به گزارش بناب نیوز، امین رفیعی عصر امروز در جمع خبرنگاران برگزاری هرگونه مراسم در سالن ها، منازل و غیره را کاملا ممنوع اعلام کرد و گفت: صاحب مغازه، خانه و یا باغ که در آن مراسم برگزار شود پاسخگوی این اقدام غیرقانونی خواهد بود.

وی تاکید کرد: طبق دستورالعمل های صادره و حکم دادستان محترم شهرستان افرادیکه قوانین را نادیده گرفته و در این ایام جشن و یا مراسمی را برگزار کنند طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد و از مردم انتظار داریم در مشاهده این مراسمات موضوع را فورا به پلیس اطلاع دهند.

فرماندار بناب از تشدید اکیپ های بازرسی در سطح شهر و بازار بناب خبر داد و گفت: این اکیب متشکل از نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و اداره صنعت، معدن و تجارت است و کار بازرسی در سطح ادارات، اصناف و اماکن عمومی را انجام می دهند و با هر گونه تخلف برخورد و با توجه به حکم دادستانی ملک و صنف خاطی فورا پلمپ خواهد شد.
مقام عالی دولت در شهرستان بناب از درخواست تمدید یک هفته ای اعمال محدودیت ها در راستای جلوگیری از شیوع کرونا در شهرستان بناب خبر داد و گفت: از ستاد ملی کرونا درخواست کرده ایم که با توجه به شرایط موجود محدودیت ها را به مدت یک هفته تمدید کنند که منتظر اعلام دستور ستاد ملی کرونا هستیم.
فرماندار بناب در پایان استفاده از ماسک در تمامی اماکن عمومی را اجباری اعلام کرد و گفت:  از مردم شریف شهرستان بناب درخواست داریم حتی الامکان از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند و در صورت حضور حتماً از ماسک استفاده کنند.