شهردار منتخب فاقد سابقه مدیریتی است/ فرد دیگری انتخاب کنید

به گزارش بناب نیوز به نقل از آناج، چندی پپیش محبوب تیزپاز نیاری ، شهردار بناب طی نامه‌ای به رئیس شورای اسلامی شهر استعفای خود را از سمت شهرداری بناب اعلام کرد. وی علت کناره‌گیری خود را مشکلات خانوادگی دانست.

اعضای شورای شهر بناب هم پس از بررسی‌های لازم با این استعفاء موافقت نموده و کریم صمدزاده را به عنوان سرپرست این شهرداری منصوب کردند.

پس از مدتی شورای شهر بناب در پی یافتن فردی برای شهرداری این شهر بود و در جلسه‌ای، نظام پرست با اکثریت آرا به عنوان سومین شهردار دوره پنجم شورای اسلامی بناب انتخاب شد.

با انتخاب جواد نظام پرست به عنوان شهردار بناب که در شورای این شهر عضویت داشت،  شیرین خیری عضو علی البدل شورای اسلامی شهر در ترکیب شورای اسلامی شهر بناب حضور می یابد.

اما این پایان ماجرا نبود چراکه استانداری آذربایجان‌شرقی با ارسال نامه‌ای به فرماندار بناب، فرد انتخاب شده را فاقد شرایط لازم برای احراز پست شهرداری بناب دانست. دفتر امور شهری و شوراها در این نامه به فرماندار بناب اعلام کرده است که گزینه مورد نظر اعضای شورای شهر بناب طبق دستورالعمل مقام عالی وزارت کشور، شرایط لازم برای تصدی شهرداری بناب را ندارد، فلذا در این نامه درخواست شده است نسبت به انتخاب فرد حائز شرایط اقدام شود.