مشکل نیرو‌های شرکتی دانشگاه بناب در حال پیگیری است

به گزارش بناب نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، فرماندار بناب در مورد مشکل نیرو‌های شرکتی دانشگاه بناب و حجمی‌سازی آن‌ها به پیمانکار آزاد گفت: در حال رایزنی با مسئولان وزارتخانه و رئیس دانشگاه هستیم تا این مشکل را حل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که «مسئول روابط عمومی دانشگاه بناب بعد از نوشتن یاداشت در مورد مشکل نیرو‌های شرکتی از سمت خود برکنار شده است؟ برای حل این موضوع چه تصمیمی گرفته می‌شود» مطرح کرد: این موضوع مسائل داخلی دانشگاه است سعی ما بر این است که دانشگاه به صورت مستقل بتواند کار خود را انجام دهد.

امین رفیعی تصریح کرد: رئیس دانشگاه به عنوان فردی که چهره دانشگاهی دارد باید مجموعه دانشگاهی را مدیریت کند و انتظار ما از مسئولین دانشگاه بناب اینکه محیطی علمی در سطح عالی ایجاد کنند.

وی در ادامه گفت: روابط عمومی پیشانی دانشگاه محسوب می‌شود و رئیس دانشگاه باید به گونه‌ای عمل کند تا تنشی در دانشگاه به وجود نیاید.

رفیعی با اشاره به حاشیه‌های به وجود آمده در دانشگاه بناب بیان کرد: دانشگاه نهاد مستقل و مستقیم با وزارت علوم در ارتباط است و قطعا وزارت در این خصوص بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امکان دارد این چنین حاشیه‌های در تمام اداره‌ها به وجود بیاید. اما در دانشگاه بازتاب بیشتری دارد و مسئولین دانشگاه باید این مسائل را مدیریت کند ما از دانشگاه بناب انتظار داریم که منشا و جاری کننده علم و فرهنگ در شهرستان باشد نه منتشر کننده تنش و درگیری.

فرماندار بناب گفت: در نهایت سعی ما بر این است که با همکارانمان در شورای تامین شهرستان مشکلاتی که در دانشگاه بناب به وجود آمده است را حل کنیم.