افتتاح کارخانه فولاد در بناب ظرف یک ماه آینده

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، امین رفیعی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب به مناسبت هفته دولت در دفتر امام جمعه شهرستان بناب اظهار داشت: فشارهای اقتصادی و تنگناهای مالی که در کشور وجود دارد ولی با کمک مسوولان شهرستان توانستیم طرح‌های نیمه تمام شهرستان را به اتمام برسانیم.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات مردم و مسوولان گفت: در کنار کم و کاستی‌هایی که در کشور وجود دارد، مسوولان به‌عنوان عضوی از جامعه باید برای تهیه و بهبود وضع معیشتی مردم تلاش مضاعف انجام دهند.

وی با بیان اینکه مشکلات فرهنگی و اجتماعی در هر جامعه‌ای وجود دارد؛ متذکر شد: در شهرستان بناب سعی شده موانع موجود از سر راه برداشته شوند و تا حد امکان نیز پروژه‌های عمرانی فعال بودند.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب همچنین با تأکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان یادآور شد: در شهرستان همواره سعی کرده‌ایم آنچه دولت و نظام بر عهده مسوولان گذاشته‌اند با تمام دقت آن را انجام داده و برای حل مشکلات مردم قدم برداریم.

رفیعی در ادامه خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت امسال در کنار افتتاح دو باب مدرسه، طرح‌های جهاد کشاورزی، چهار پروژه مهم بهداشتی نیز در شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

وی در ادامه بیان داشت: کارخانه فولاد آذرحدید نیز ظرف یک ماه آینده با صرف هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.