فرصت‌های زیادی در شهرستان بناب از دست رفته است

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، امام جمعه بناب در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه نباید نمک خورد و نمکدان شکست، اظهارکرد: در تمام دولت‌ها و همچنین این دولت کارهای بزرگی انجام داده‌اند و در کنار آن کارهای بزرگ دیگری نیز بر زمین مانده است.

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی یادآور شد: در شهرستان بناب قدم‌های بزرگی در خصوص عمران و آبادانی برداشته شده و در کنار آن قدم‌های بزرگ دیگری نیز راکد مانده است و فرصت‌های زیادی از دست رفته است.

وی با تأکید بر اینکه مردم ایران نظیری در دنیا ندارند افزود: مردمی که همواره با نظام، انقلاب و دولت همراه هستند باید قدر این مردم را دانست و در جهت حل مشکل آن قدم برداشت.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بناب در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مسئولین شهرستان بویژه نیروهای امنیتی شهرستان گفت: انصافاً قدم‌های بزرگی توسط این عزیزان برداشته شده است، اعم از سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان و اصحاب اطلاعات، مسئولین دستگاه قضائی و نیروهای انتظامی که خالصانه و مجدانه برای ایجاد امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی تصریح کرد: قهراً گلایه‌هایی هم داریم، در شهر در برخی نقاط نواقصاتی وجود دارد از جمله مشکلات ساکنین شهرک ولی عصر (عج) شهرستان که امیدواریم مسئولین قدم‌های لازم را برای حل ریشه‌ای مشکلات این شهرک بردارند. چرا که خدمت به مردم از افضل عبادت‌ها است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در خاتمه سخنان خود از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی جامعه پزشکی، پرستاران و کادر درمانی شهرستان که طی این چند ماه برای سلامتی مردم فداکاری کرده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.