حاکمان امارات در امضای قرارداد با رژیم صهیونیستی بردگی خود را امضاء کردند

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام سیدباقر سیدی در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به عادی سازی روابط کشور عربی امارات با رژیم غاصب اسرائیل اظهار کرد: این اتفاق واقعاً از حوادث تلخی بود که با وساطت آمریکا این خیانت بزرگ صورت گرفت.

وی با بیان اینکه این حادثه ذلت آفرین متوجه کسانی است که این قرارداد ننگین را امضاء کردند؛ گفت: قطعاً عواقب آن نیز به خود آنها خواهد برگشت و حاکمان امارات نیز به سرنوشت رژیم غاصب صهیونیستی مبتلا خواهند شد.

خطیب موقت جمعه شهرستان بناب افزود: اقدام اخیر حاکمان امارات با واکنش های منطقه ای و بین المللی مواجه شد و آنها در بین ملت ها و دولت ها منفور شدند.

حجت الاسلام سیدی خاطرنشان کرد: این اقدام اخیر حاکمان امارات غیر از ذلت  سرافکندگی چیز دیگری عاید این کشور نخواهد کرد و اینها در تلاشند با این اقدام خود نقش ایران و جبهه مقاومت را در منطقه کاهش داده و ترامپ نیز می داند که مقبولیت خود را از دست داده و با این اقدام در تلاش است تا از این طریق حمایت های لابی صهیونیست ها را در انتخابات پیش رو به سمت خود بکشد.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به قرار گرفتن در آستانه بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه گفت: محور و رکن اصلی تمدن در هر کشوری تعلیم و تربیت است و بارزترین سرمایه هر کشور نیز عبارت است از سرمایه انسانی از این رو کشوری که سرشار از ثروت باشد ولی سرمایه انسانی نداشته باشد و سرمایه انسانی تربیت نکند، این کشور به جایی نخواهد رسید و به قله های پیشرفت نیز دست نخواهد یافت.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به قسمتی از فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند نگاه ما باید به آموزش و پرورش نگاه زیربنایی باشد نه نگاه مصرفی؛ گفت: لذا باید به آموزش و پرورش در جامعه بها داده شود.

حجت الاسلام سیدباقر سیدی با اشاره به ضرورت رعایت تقوا در جامعه تأکید کرد: یکی از شاخص های تقوا تقوای سیاسی است و یکی از مهم ترین شاخصه های تقوای سیاسی اجابت کردن به دعوت ائمه معصومین(ع) و دعوت الهی است.