بیانیه مشترک مدیریت حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) و امام جمعه شهرستان بناب در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت قدس پیامبر اکرم (ص)

در پی اهانت نشریه فرانسوی (شارلی ابدو) به ساحت قدس نبی مکرم اسلام (ص) مدیریت حوزه علمیه ولی عصر (عج)، امام جمعه، اساتید و طلاب حوزه علمیه شهرستان بناب با صدور بیانیه مشترک این اقدام سخیف را محکوم کردند که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون

بار دیگر شاهد اقدام اهانت بار و بازنشر کاریکاتور موهن به ساحت قدس پیامبر گرامی اسلام شدیم.

این اقدام در حالی قلب  مسلمان جهان را به درد آورده است که نه تنها برای بار اول نبود بلکه باز نشر کاریکاتور چندی پیش همین نشریه بوده است و مسئولین این کشور با نام آزادی بیان  در  برابر توهین به مقدسات یک میلیارد و هشتصد میلیون مسلمان انگشت سکوت به دهن گرفته اند و هیچ واکنشی بدان نشان نمی دهند. که این بیانگر اوج اسلام ستیزی کشورهای مدعی آزادی بیان است‌.

امروزه ایادی استکبار و صهیونیست جهانی به سردمداری آمریکا و رژیم اشغالگر قدس کمر همت برای ریشه کن کردن شجره طیبه اسلام بسته اند و هر از چندی از طریق عمال خویش این دشمنی را آشکار می گردانند ولی غافل از آن که این شجره طیبه روز به روز تنومندتر می گردد.

اینجانبان اقدام موهن نشریه شارلی ابدو را محکوم کرده و از دستگاه دیپلماسی و مسئولین ذی ربط خواستاریم اقدام لازم  جهت مقابله با چنین رفتارها را انجام دهند.

اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا و غیبة ولينا و كثرة اعدا علينا

عبدالمجید باقری بنابی - مدیر حوزه علمیه بناب
مصطفی باقری بنابی - امام جمعه شهرستان بناب
اساتید و طلاب حوزه های علمیه شهرستان بناب