تمام مسابقات و فعالیت‌های ورزشی بناب تعطیل است

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، سید مجید یزدانی در نشست هماهنگی برگزاری مسابقات موتورسواری بناب با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: تمام مسابقات و فعالیت‌های ورزشی در سطح شهرستان تعطیل است.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان خود را ملزم به اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا نموده و ضمن تعطیلی باشگاه‌های ورزشی مسابقات ورزشی نیز تعطیل است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب سپس با بیان اینکه تاکنون فرد آلوده‌ای به ویروس کرونا از باشگاه‌های ورزشی شهرستان گزارش و مشاهده نشده است؛ گفت: بازرسی‌ها همچنان از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی به‌عمل می‌آید و طی روزهای آتی این بازدیدها تشدید هم خواهند شد.

یزدانی در ادامه از برگزاری بیست مورد مسابقه ورزشی در ابعاد کوچک در هفته دفاع مقدس خبر داد و یادآور شد: این مسابقات در رشته‌های مختلف در قالب 10  تا 15 نفری با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر نظارت جدی بر باشگاه‌های ورزشی بناب و ضمن تقدیر و تشکر از صاحبان باشگاه‌های ورزشی به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: طی روزهای آتی نظارت بر باشگاه‌های ورزشی تشدید خواهد شد.