اوج گیری دوباره کرونا در بناب / بناب در مسیر فاجعه انسانی

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، علی نیّرپور در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب از مثبت بودن بیش از یک هزار و 650 نفر بیمار کرونا در شهرستان بناب خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای اسفند ماه سال 98 تاکنون 700 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب بستری شده اند.

وی افزود: طی این مدت 119 نفر فوتی مشکوک به کرونا در شهرستان بناب داشته ایم که 50 نفر از آنها با تست کرونای مثبت بوده اند و مابقی مشکوک به کرونا ثبت شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با اشاره به ضرورت اعمال محدودیت های سخت طی روزهای آتی در شهرستان بناب تصریح کرد: اگر تمهیدات جدی صورت نگیرد طی روزهای آتی شاهد فاجعه انسانی در این شهرستان خواهیم بود.

نیّرپور اذعان کرد: در هفتم شهریور ماه تعداد مبتلایان به کرونا بستری در بیمارستان بناب 3 نفر بودند که طی روزهای اخیر تعداد بستری ها به مراتب افزایش یافته و هم اکنون 33 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان بناب بستری هستند و پیش بینی می شود تعداد بستری ها تا پایان امشب به 40 نفر نیز افزایش یابد.

وی در ادامه تأکید کرد: مردم ضمن استفاده از ماسک باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از حضور در اجتماعات اجتناب کنند.