فرمانداری بناب عنوان دوم فرمانداری برتر آذربایجان‌شرقی را کسب کرد

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، وزارت کشور شاخص و معیارهایی را برای سنجش و ملاک ارزیابی فرمانداری‌های سراسر کشور ابلاغ نموده بود که بر اساس این شاخص‌ها در نتایج ارزیابی عملکرد سال 1398 فرمانداری‌های استان آذربایجان‌شرقی فرمانداری شهرستان بناب با کسب 1/883 امتیاز در مقابل امتیاز 891 فرمانداری آذرشهر عنوان دومی فرمانداری‌های استان آذربایجان‌شرقی را به خود اختصاص داده است.

این گزارش می‌افزاید: فرمانداری بناب در شرایطی این رتبه را در بین 21 فرمانداری استان آذربایجان‌شرقی به خود اختصاص داده است که این فرمانداری در ارزیابی سال 1397 رتبه دوازدهم فرمانداری‌های استان آذربایجان‌شرقی را در اختیار داشت.

واگذاری طرح‌های شاخص، فعال و مؤثر در زمینه اشتغال‌زایی و رونق تولید در هر منطقه به بخش خصوصی و ایجاد زمینه برای ورود سرمایه‌گذاران در حوزه‌های گوناگون و نیز تلاش برای رفع موانع و چالش‌های فراروی بخش تولید از دیگر شاخص‌های مورد تأکید وزارت کشور برای معرفی و انتخاب فرمانداری‌های برتر بوده است.

گفتنی است، شهرستان بناب در سا ل1368 با تصویب هیأت دولت به فرمانداری ارتقا یافت.

این شهرستان با جمعیتی در حدود 150 هزار نفر در فاصله 110 کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و ظرفیت ارتقاء این شهرستان به فرمانداری ویژه را داراست.