نماینده بناب: مسئولان آذربایجان شرقی همدل نیستند

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بناب که با حضور علیار راستگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد؛  اظهار داشت: در زمان جنگ تحمیلی چپ و راست و اصول گرا و اصلاح طلب معنا و مفهومی نداشت و همه در مقابله با دشمن یکصدا بودند و این یکصدایی باعث پیروزی بر دشمن شد.

وی نبود انسجام ملی بین مسئولان را از مشکلات اساسی کشور ذکر کرد و افزود: من دنبال حل مشکلات و زیرساخت های این شهرستان هستم و بنده به هیچ وجه به بحت های اصولگرایی و اصلاح طلبی اعتنایی ندارم؛ چرا که ناکارآمدی برخی مسئولان کشور را دچار مشکل کرده است و به اعتقاد بنده هرکس توانایی کار را دارد باید روی کار بیاید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سپس با اشاره به موفقیت برخی استان ها در کشور در زمینه توسعه و عمران و آبادانی گفت: اگر فلان استان امروز توسعه یافته دلیلش این است که تمام جناح های سیاسی برای توسعه هم قسم شده اند.

حجت الاسلام باقری بنابی با انتقاد از عدم وجود وحدت و همدلی بین مسئولان استان تصریح کرد: بزرگ ترین مشکل آذربایجان شرقی این است که از تمام ظرفیت های موجود برای توسعه و پیشرفت استان استفاده نشده است و در صدد این هستیم که بزودی جلسه توسعه استان را با حضور تمام جناح های سیاسی تشکیل دهیم.

وی بیان کرد: مسئولان استان با داشتن هرگونه گرایشات سیاسی باید برای توسعه آذربایجان شرقی بصورت جهادی گام بردارند و برای پیشرفت و توسعه استان باید باهم باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های امین رفیعی اسکویی فرماندار سابق از فرماندار جدید شهرستان بناب خواست با استفاده از تمام ظرفیت ها و قابلیت های شهرستان برای توسعه آن استفاده کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه دغدغه اصلی در کشور عدم وجود کار جهادی در کشور است؛ تأکید کرد: در کشور ما مشکل این است که در برخی جاها نمی توانیم بصورت جهادی کار کنیم و سستی و کاهلی در برخی مجموعه ها حاکم می شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اگر با ظرفیت هایی که در شهرستان وجود دارد با عقلانیت کار کنیم موفق خواهیم شد و مشکل این است که چه در مجلس، چه در دولت و چه در سایر دستگاه ها با عقلانیت جلو نرفته ایم و نرخ های افسار گسیخته ای که امروز در بازار شاهد هستیم، در نتیجه نبود عقلانیت است.