دستگیری عاملان توزیع دلارهای جعلي در #بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار حسین عبدی، در تشریح این خبر گفت: در پي وصول شکايت يکي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري و تحویل ارز تقلبي، شناسايي و دستگيري متهمان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان بناب قرار گرفت. 

وي افزود: ماموران در تحقیقات اولیه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنها را در عملیات غافلگیرانه دستگير و در بازرسي از آنان تعداد 247 قطعه اسکناس 100 دلاری جعلی به ارزش 7 میلیارد و 900 میلیون ریال كشف شد. 

ارشدترین مقام انتظامی استان بيان داشت: در بازجويي هاي تکميلي ،افراد دستگیر شده که یه قصد تحویل ارز تقلبی در قبال خرید آرد به کارخانه آرد اطهر این شهرستان مراجعه کرده بودند اعتراف کردند. 

سردار عبدی با اشاره به اينكه در این راستا یک دستگاه سواری پراید توقیف شد، تصریح کرد: متهمان با تشکيل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شدند. 

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل آحاد مردم اظهار داشت: از شهروندان انتظار داریم در مقابل افراد کلاهبردار و فرصت طلب هوشیار بوده و در صورت كسب هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص جعل و كلاهبرداري مراتب را به پليس 110 اطلاع دهند.