‍ ایجاد امنیت، حاصل تعامل و هم افزایی سازمان ها و نهادهای مردمی با پلیس است

به گزارش بناب نیوز، سرهنگ سهراب شفقی  به همراه روسای عقیدتی سیاسی و حفا با حضور در ناحیه سپاه شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج، امنیت را سر منشاء توسعه و تحولات اجتماعی در جامعه عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی متولی ایجاد و برقراری امنیت برای مردم است. 

وی با اشاره به تنوع و تعدد ماموریت های نیروی انتظامی اظهار داشت: ضرورت اجرای موفق ماموریت های نیروی انتظامی ،پشتیبانی مردم و نهاد‌های مردمی است. 

این مقام انتظامی از همکاری ،تعامل و هم افزایی سازمان ها ،نهادها و دستگاه های اجرایی به خصوص سپاه با نیروی انتظامی در شهرستان خبر داد و بیان داشت: خوشبختانه در سایه این تعامل، امنیت بسیار خوبی درسطح شهرستان وجود دارد و تلاش می کنیم این روند مطلوب و رو به رشد همچنان پایدار بماند. 

وی با تاکید بر سرلوحه قراردادن اصل رضایتمندی مردم در ماموریت های نیروی انتظامی تصریح کرد: فلسفه وجودی پلیس، خدمتگزاری و پاسخگو بودن به مردم است و در سایه تلاش و کوشش همکاری انتظامی شاهد افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس هستیم. 

فرمانده انتظامی شهرستان بناب مردم انقلابی ایران اسلامی را بهترین مردم دنیا و خدمت به این مردم را افتخار کارکنان نیروی انتظامی عنوان کرد و بیان داشت :این مردم لیاقت بهترین امنیت را دارند و ما نیز تمام امکانات خود را در راستای این امر مهم بکار خواهیم بست. 

سرهنگ شفقی با قدرداني از حمايت و همكاري هاي نيروي مقاومت سپاه شهرستان در ماموريت هاي نيروي انتطامي اظهار داشت : تعامل و همكاري عميق و سازنده سپاه و نيروي انتظامي نقش موثري در ارتقا امنيت اجتماعي و آرامش روحي و رواني مردم دارد ، لذا بايد با برنامه ريزي و مديريت هوشمند و با استفاده از اهرم هاي اجتماعي و مشاركت دو جانبه امنيت مطلوب را در سطح شهرستان ايجاد كنيم.

در ادامه سرهنگ یحیی حیدری فرمانده سپاه ناحيه بناب ضمن قدرداني از زحمات و تلاش هاي فرمانده و کارکنان انتظامي اين شهرستان تصريح کرد : آنچه امروز ما به خوبي شاهد آن هستيم برقراري امنيت به صورت کامل و همراه با احساس امنيت است بنابراين ، اين امر براي ما جاي خوشحالي و تقدير بسيار از سرهنگ شفقی دارد .