همدلی و کار جهادی راه برون رفت دانشگاه آزاد اسلامی بناب از مشکلات

به گزارش بناب نیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در مراسم تکریم و معارفه معاونین اداری و مالی، علمی و پژوهشی و معاونت سمای دانشگاه ازاد اسلامی واحد بناب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد فقید این دانشگاه دکتر رسول سلیمان فام که اخیر بر اثر بیماری کرونا دعوت حق را لبیک گفته بود گفت، متاسفانه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب یکی از دلسوزان و معلمین اخلاق خود را در این ضایعه غم انگیز از دست داد.

رضوی پور با اشاره به مشکلات مالی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب ازجمله مطالبات معوق اساتید و بیمه های پرداخت نشده در سال جاری و برخی نارسایی های موجود افزود، متاسفانه امروز شاهد انباشت خیل عظیمی از مشکلات و مسائل در این واحد دانشگاهی هستیم.

وی وضعیت بوجود آمده در برخی حوزه های این دانشگاه از جمله مدارس سمای بناب و زیان ده بودن این مدارس را غیر قابل قبول عنوان کرده و گفت از هفته های اولیه حضور در دانشگاه، ساماندهی نیروی انسانی در مدارس سمای بناب را آغاز کرده ایم و امیدواریم در سالهای آینده شاهد رشد و کیفیت بخشی به این مدارس باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیوع بیماری منحوس کرونا و نیز تغییرات در سیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی را از دیگر چالش های این دانشگاه عنوان کرده و خاطر نشان کرد با همدلی و تلاش کارکنان خدوم این مجموعه سعی کرده ایم بر این مشکلات فائق بیاییم و بی شک این همدلی و کار جهادیست که نجات بخش این مجموعه خواهد بود.

رضوی پور ضمن تشکر از تلاش های نماینده شهرستان در پیگیری مشکلات این واحد، گفت جلسات متعددی با مسئولین هیئت امنای استانی و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد در خصوص حل مشکلات برگزار شده است که قطعا در حل برخی نارسایی ها و مشکلات راه گشا خواهد بود.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات معاونین سابق این واحد آقایان دکتر جباری، آقاپور امین و مشهدی زاده، تغییرات را لازمه هر سیستم دانست و افزود آقایان دکتر انجمنی، عباسقلی پور و صحفی افرادی با انرژی و خوش فکر می باشند که امیدواریم جوانی، انگیزه و خلاقیت این عزیزان منشاء اثرات مثبت در مجموعه باشد.