ترور شهید فخری‌زاده مقابله آشکار با نظام اسلامی است

به گزارش بناب نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرائی سه شنبه شب در یادواره شهدای هسته ای در شهرستان بناب، افزود: این اقدام دشمنان اسلام و انقلاب از همان روزهای اول انقلاب وجود داشته و در سال های اخیر به سمت حذف نخبگان علمی و هسته ای کشور سوق داده شده است.

وی اظهار کرد: اثرگذاری علمی و معنوی دانشمندان هسته ای همچون شهید فخری زاده ها موجب شده  است دشمن از تمام حربه ها با هدف ساقط کردن نظام و انقلاب اسلامی استفاده کند، اما هرگز به این هدف پلید خود دست نخواهد یافت.

نجفقلی زاده ادامه داد: اگر امروز شاهد تلاش دشمن برای ایجاد شیعه هراسی و ایران هراسی در جهان هستیم، به خاطر ترس از افکار دانشمندان هسته ای، پیشرفت موشکی، هسته ای و فناوری جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: دشمن از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون که بیش از چهار دهه از آن می گذرد، همه محاسباتش درباره ایران اشتباه از آب در آمده است، چون مردم و ملت ایران با تبعیت از رهبر انقلاب و با الگو گرفتن از ایشان، درس شجاعت، شهامت و استقلال فکری و سیاسی را آموخته اند و هیچ گاه از زیادی عده دشمن نمی ترسند.

وی قدرت غرب، آمریکا و رژیم صهیونیستی را پوشالی خواند و اظهار کرد: دوران دفاع مقدس این پیام را به ما داد که ما می توانیم و امروز نیز دشمن از به زبان آوردن اسم ایران به شدت هراس دارد، چه برسد به قدرت موشکی، نظامی و علمی ایران اسلامی که حاصل جان فشانی های فخری زاده ها، تهرانی مقدم ها و سلیمانی هاست.