آمار بالای قبولین کنکور در شهرستان بناب نتیجه هم افزایی مدارس و آموزشگاه‌های علمی بوده است

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بناب، فرماندار بناب در جلسه بررسی مشکلات آموزشگاه های آزاد علمی شهرستان بناب با حضور مسئولین آموزشگاه‌ها و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب برگزار شد ضمن قدردانی از عملکرد آموزشگاه‌های علمی در شهرستان اظهار داشت:  آموزشگاه‌ها سهم بسزایی در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان ایفا کرده‌اند بگونه‌ای که آمار بالای قبولین کنکور در شهرستان بناب را می‌توان در نتیجه هم افزایی مدارس با آموزشگاه‌های علمی دانست که منجر به هدایت خوب تحصیلی دانش آموزان و کسب نتایج درخشان شده است.

فرماندار شهرستان بناب تعطیلی پیش آمده برای آموزشگاه‌های علمی بدلیل بیماری کرونا را موقتی دانست و گفت: طی هفته‌های گذشته وضعیت بیماری در شهرستان بسیار بد بود و این مسئله باعث شد تا بناب در وضعیت قرمز قرار بگیرد که در این وضعیت طبق دستور ستاد ملی کرونا هیچ چاره‌ای جز تعطیلی آموزشگاه‌ها نداشتیم.

وی افزود: با همکاری و مشارکت عموم شهروندان خوشبختانه بناب از وضعیت قرمز خارج شده‌ و در وضعیت نارنجی قرار گرفته است و امیدواریم طی روزهای آینده با بهتر شدن وضعیت بیماری در سطح شهرستان، آموزشگاه‌ها نیز فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجددا آغاز کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب نیز در این جلسه گفت: توجه به اصل قانون مداری و رعایت کلیه مقررات آموزشی و تربیتی به خصوص در دوران شیوع ویروس کرونا انتظار مجموعه آموزش و پرورش از این مراکز است. 

پارسامهر عنوان کرد: آموزشگاه های آزاد به عنوان بازوهای آموزش و پرورش هستند و در موفقیت های این ارگان نقش بسزایی دارند.

وی گفت: به منظور نظارت و توجه جدی بر کیفیت بخشی آموزشی از آموزشگاه ها به صورت منظم بازدید بعمل می آید.

بر اساس این گزارش در این جلسه هریک از مسئولان آموزشگاه ها دیدگاه ها، نقطه نظرات، پیشنهادها و سوالات خود را مطرح کردند که توسط مسئولین پاسخ های لازم داده شد.