دیدار و گفتگوی نماینده شهرستان بناب با رئیس و مسئولین دانشگاه پیام نور مرکزبناب
به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بناب؛ حجت الاسلام باقری بنابی نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی در این جلسه صمیمانه ضمن بازدید از این مرکز دانشگاهی،در جمع مسئولین این مرکز حضور یافت و از نحوه اجرای برنامه ها و اهداف این مرکز استقبال کرد و کمبودها و نیازهای این دانشگاه را مورد بررسی قرار داده و در جریان مشکلات و چگونگی پیشرفت امور عمرانی قرار گرفت.

در این جلسه زرافشان رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب نسبت به ارائه گزارش از وضعیت موجود و مشکلات دانشگاه و به درخواست های خود جهت پیشبرد اهداف دانشگاه پرداخت.

رئیس دانشگاه پیام نور در این دیدار خواستار افزایش رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ایجاد مزرعه صفحات خورشیدی و احداث مجتمع خدماتی رفاهی و فرهنگی در ورودی دانشگاه شد.

زرافشان در ادامه این جلسه گزارشی از روند امور، اهداف و مشکلات دانشگاه پیام نور مرکز بناب ارائه نمود و از حمایت های نماینده بناب از این مرکز دانشگاهی قدردانی نمود.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به امکانات و پتانسیل های قوی موجود در پیام نور مرکز بناب خواستار همگرایی جمعی و کارشناسی کارکنان پیام نور مرکزبناب در راستای شناسایی فرصتها و بهره مندی از منابع و امکانات در اختیار دانشگاه برای رشد و پیشرفت پایدار آن شد.

وی افزود: قوی شدن به معنای واقعی کلمه را تنها راه برون رفت از مشکلات و چالشهای دانشگاه برشمرد و برنامه ریزی و پشتکار فعال را لازمه تحقق آن دانست.

نماینده بناب خواستار برنامه ریزی مدیریت دانشگاه پیام نور برای مسکن کارمندان که مسکن دریافت نکردند شده و همچنین در خصوص پیگیری پیشنهادات زرافشان در خصوص تفکیک سند و اخذ مجوز مجتمع فرهنگی و تجاری جهت کسب درآمد برای تودیع هزینه های جاری دانشگاه مقرر گردید طی دوهفته اینده بعد تکمیل برنامه ها و درخواست ها ،جلسه ای در مرکز  دانشگاه پیام نور کشور با زمانی ریاست عالیه دانشگاه پیام نور در خصوص پیگیری و تسریع موارد فوق با تلاش های نماینده شهرستان صورت گیرد.