استکبار جهانی امروز درمانده‌تر از همیشه است

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، ظهر امروز همزمان با ۱۳ دی ماه مراسم اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در مصلای اعظم شهرستان بناب برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مسئول عملیات سپاه عاشورا در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: مسئولان کشور از تاکتیک نخ نمای جنگ روانی دشمن هراس به خود راه ندهند.

سرهنگ سیدجواد محمدی با عرض تسلیت سالروز شهادت سردار دل‌ها سردار حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی مرد روزهای سخت انقلاب در برابر هجمه‌های دشمنان بود که توانست به مثابه سدی مقاوم در برابر داعش و استکبار جهانی مقاومت ملت ایران را در دیدگاه جهانیان به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه علیرغم اینکه حاج قاسم به بالاترین جایگاه نظامی رسیده بود اما خود را یک سرباز تلقی می‌کرد و در سخت‌ترین میدان‌ها پیشقدم بود؛ گفت: وی ذوب در ولایت بود و با الهام از مکتب امام راحل (ره) پا در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی داشت و تا آخرین قطره خون نیز بر اعتقاد خود ماند.

وی با بیان اینکه در سایه ایثار و تلاش‌های شبانه روزی حاج قاسم و رزمندگان جبهه مقاومت است که امروز استکبار جهانی درمانده‌تر از همیشه شده است؛ افزود: شایسته است مسئولان کشور از تاکتیک نخ نمای جنگ روانی دشمن نترسند و با تکیه بر مکتب حاج قاسم سلیمانی و سلیمانی های دوران تحت رهبری ولی امر مسلمین قدم بردارند.

این گزارش می‌افزاید، در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار حمید شاکری جانشین فرمانده سپاه ناحیه بناب با عرض تسلیت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی نماد شجاعت در ایران و سایر کشورهای اسلامی بود و دشمنان از نام او هراسان بودند.

وی افزود: همه مردم قطعاً راه و اهداف حاج قاسم سلیمانی را ادامه خواهند داد.