از سرگیری فعالیت بخش سوختگی بیمارستان امام خمینی (ره) بناب بعد از سال ها تعطیلی

به گزارش بناب نیوز، بخش بستری بیماران دچار سوختگی و جراحی های ترمیمی مانند انواع گرافت های (پیوند) پوستی بعد سالها مجددا در اتاق عمل سوختگی بیمارستان امام خمینی (ره) بناب راه اندازی شد.

دکتر مهدی باباپور متخصص جراحی عمومی و مسئول واحد سوختگی بیمارستان گفت: با تکمیل و استاندارد سازی بخش سوختگی، فعالیت این بخش از سر گرفته شده است و اولین جراحی گرافت پوستی بر روی بیمار خانم ۷۴ ساله اهل یکی از روستاهای اطراف بناب که به دنبال سوختگی درجه ۳ ناحیه کتف و عدم درمان های استاندارد دچار عفونت شدید زخم شده بود ، بعد از دو هفته درمان و دبریدمان،آماده گرافت پوستی شد و بافت پوست جدید از خود بیمار برداشته و بر روی ناحیه سوخته پیوند زده شد. 

دکتر رضائی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) بناب نیز در این رابطه گفت: خوشبختانه فعالیت واحد سوختگی بیمارستان بعنوان یکی از نیازهای منطقه شروع شده است. پیش از  این بستری بیماران با سوختگی های متوسط و شدید و عمل های جراحی مورد نیاز این بیماران عمدتاً در مرکز سوختگی بیمارستان سینای تبریز انجام میشد، که با فعال شدن بخش سوختگی بیمارستان امام خمینی (ره) بناب این مرکز بعنوان یکی از مراکز سوختگی استان آماده ارائه خدمات میباشد.