نظارت بر قیمت کالاهای اساسی بصورت مرتب، منظم و مداوم انجام شود

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.

فرماندار بناب در این جلسه با بیان اینکه امروز کشور ما در یک جنگ نابرابر اقتصادی قرار گرفته است گفت: دشمن با ایجاد تحریم‌های ظالمانه و بی‌سابقه بدنبال ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم نسبت به نظام می‌باشد که در این میان وظیفه مضاعفی بر دوش مسئولین در راستای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان می‌باشد.

شهریار فتحی با تاکید بر ضرورت شناسایی و احصا مشکلات پیش از وقوع آن‌ها گفت: در تمامی حوزه‌ها در صورتیکه پیش‌بینی و پیشگیری مناسبی اتفاق بیافتد از بروز بحران جلوگیری خواهد شد.

وی افزود در مسئله تنظیم بازار پیش از آنکه در تامین یک کالای اساسی مشکلی را شاهد باشیم لازم است مسئولین مربوطه پیش‌بینی‌ها و اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان بناب با انتقاد از وجود تفاوت‌های گاها فاحش در نرخ کالاهای اساسی در سطح شهرستان گفت: این مسئله ریشه در ناکافی بودن نظارت‌ها دارد و در صورتیکه مسئله نظارت بر قیمت کالاها بصورت مرتب و مداوم انجام شود و با متخلفین قاطعانه برخورد شود کسی به خود اجازه گران فروشی و سو استفاده از وضعیت‌های پیش آمده را نخواهد داد.

فتحی همچنین با بیان اینکه در توسعه پایدار باید به فکر آیندگان و حفظ طبیعت و محیط زیست برای نسل آینده هم باشیم گفت: شرایط شهرستان بناب بگونه‌ای است که امکان برداشت شن و ماسه جز در مواردی که شهرداری به آن نیاز دارد مقدور نیست و مجوز برداشت شن و ماسه برای افرادی که پیش‌تر از منابع شهرستان استفاده می‌کردند تمدید نخواهد شد.