توزیع 20 هزار بسته حمایتی بین اقشار آسیب پذیر در بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، سرهنگ یحیی حیدری در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان بناب که با حضور فرماندار، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و بسیجیان شهرستان بناب ترتیب یافت، ضمن تقدیر و تشکر از مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی، اصناف و خیران بخاطر نقش فعال و مؤثر در امر کمک‌های مردمی، از تلاش‌های شبانه روزی عوامل درمانی شهرستان در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

وی سپس از تشکیل صندوق ذخیره بسیجیان در شهرستان بناب خبرداد و گفت: این صندوق فعلاً ۳۰۰ عضو دارد و تاکنون توانسته بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی این صندوق برای اجرای طرح‌های زودبازده و کوچک کمک کند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب همچنین از آغاز صدور کارت ایثارگری در سطح شهرستان خبرداد و افزود: متأسفانه جمعی از ایثارگران ما شرایط مناسبی ندارند و نبایستی رزمنده ای که ۵۰ ماه حضور مستمر در جبهه‌های جنگ داشته فرزند وی بیکار بوده و یا دستفروشی کند.

حیدری گفت: از این رو از مجلس و دولت انتظار داریم در راستای اجرایی شدن کارت ایثارگری نیز قدم‌های اساسی را بردارند.

وی با بیان اینکه اصلی ترین راه مبارزه با آمریکای جنایتکار خدمت صادقانه به مردم است اظهارکرد: باید با ارائه خدمت صادقانه در ادارات به مردم جلوی نارضایتی‌ها را بگیریم و مانع سوءاستفاده مخالفان نظام شویم.

بر پایه این گزارش، در این نشست بزازبنابی رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان بناب با قرائت بیانیه مجمع بسیج شهرستان از مسئولان خواستار عملیاتی شدن این مطالب شدند.

در این بیانیه آمده است: مسئولین در گفتار، رفتار و عمل از اشرافی گری و چشم و هم چشمی در مال اندوزی که اهداف انقلاب منافات دارد و در تناقض است، برائت جسته و توجه ویژه ای به محرومان که ولی نعمتان انقلاب و نظام هستند، داشته باشند و از بیان سخنانی که با عمل شأن در تناقض است و باعث دلزدگی و تغییر نگرش مردم به نظام و انقلاب است، بپرهیزند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به برخی مسائل و مشکلات فضای مجازی در شهرستان آمده است: ستاد ویژه ای با نام «ستاد فضای مجازی شهرستانی» تشکیل و نسبت به رصد آن و پاسخ به شبهات که اکثراً با تغذیه غلط جامعه و مردم و خصوصاً جوانان را به بیراهه کشیده و باعث یأس و ناامیدی و بی اعتمادی و افزایش بسیاری از معضلات اجتماعی از جمله طلاق شده و حیثیت و آبروی اشخاص و آحاد مردم و مسئولین را خدشه دار نموده و بعضاً جبران ناپذیر است، اقدام اساسی صورت گیرد.

توجه ویژه در انتصاب مدیران جوان در عرصه‌های مختلف و بهره گیری از شور و نشاط جوانان انقلابی و قدرت و خلاقیت علمی و معنوی و انگیزه آنها برای تغییر و اصلاح و بکارگیری جوانان عزیز در تمام عرصه‌ها خواست قلبی مجمع در این بیانیه است.