سرمایه گذاری 20 هزار میلیارد تومانی قرارگاه خاتم الانبیاء در بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان بناب با اشاره به سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی قرارگاه خاتم الانبیا در شهرستان بناب اظهار کرد: این میزان سرمایه گذاری در تاریخ استان نیز بی سابقه است و باید همه دست به دست هم دهیم تا با جذب چنین سرمایه گذارانی شاهد تحولات اساسی از لحاظ تکمیل زیرساخت و سازه و عمران و آبادانی در سطح شهرستان باشیم و قطعاً سرمایه گذاری که در بخش فولاد این شهرستان صورت خواهد گرفت، بعد از فولاد مبارکه بزرگ‌ترین مجموعه تولید ورق‌های فولادی در کشور خواهد شد.

باقری بنابی همچنین از پیگیری راه اندازی فاز دوم نیروگاه سهند بناب خبرداد و افزود: با توجه به بررسی‌هایی که در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته، به دلیل عدم سرمایه گذاری مناسب در صنعت برق در طی سال‌های اخیر ۵۰ هزار میلیارد تومان به اقتصاد کشور ضرر رسانده است.

وی مطالبه گری را از نیازهای اساسی در کشور نام برد و اذعان کرد: متأسفانه مطالبه گری در کشور اصولی نیست و مطالبه گری به مچ گیری تبدیل شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی نبایستی در حوزه درمان کشور مشکلی داشته باشیم و اگر درآمدی که از ناحیه حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی نصیب دولت خواهد شد در مسیر و حوزه درمان بکارگیری شود، تحول عظیمی در کشور در حوزه درمان ایجاد می‌کند و بایستی درمان در کشور رایگان باشد. برای همین مجلس ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی را در کشور حذف کرد و جلوی رانت بزرگ اقتصادی را گرفت.