بهره برداری از چند مدرسه در دهه فجر امسال / تمهیدات لازم و دقیق برای بازگشایی مدارس در بهمن ماه

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بناب، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب به ریاست فرماندار و با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان، نماینده امام جمعه در شورای آموزش و پرورش و سایر مسئولین مربوطه بمنظور برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب برای گرامیداشت دهه مبارک فجر و بمناسبت هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد

فرماندار شهرستان بناب در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، با بیان اینکه بازگشایی مدارس باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شود اظهار داشت: در این زمینه در بین خانواده‌ها نگرانی‌هایی وجود دارد که باید تمهیدات لازم برای بازگشایی دقیق مدارس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام گیرد تا خانواده‌ها با خیال آسوده فرزندان خود را راهی مدارس نمایند.

شهریار فتحی ضمن تشکر از تلاش های بی وقفه معلمان در دوران کرونا جهت آموزش دانش آموزان گفت: از تمامی خیرین که پای کار آمدند تا دانش آموزان بی بضاعت در سایه کمک‌های آنها از آموزش عقب نمانند تقدیر و تشکر می کنیم و از سایر خیرین شهرستان می خواهیم در زمینه خرید تبلت و گوشی برای دانش آموزان بی بضاعت، حامی آموزش این فرزندان باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب ادامه داد: از تمامی ارگان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی شهرستان می‌خواهیم در راستای ارتقای آموزش با تمام ظرفیت خود با اداره آموزش و پرورش شهرستان همکاری نمایند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت استفاده از پتانسیل شوراهای آموزش و پرورش در جهت حل مشکلات مختلف، خواستار برگزاری مسابقه فرهنگی هنری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی از کتاب انقلاب اسلامی نوشته شهید مطهری شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب نیز در این جلسه اظهار داشت: از تلاش های بی وقفه معلمان در شرایط کرونایی تقدیر و تشکر می کنیم چرا که تلاش معلمان در دوران شیوع کرونا ستودنی است.

حسین پارسامهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که "معلمان را افسران پیشرفت کشور خطاب کردند" ادامه داد: معلمان در دوران دفاع مقدس نیز با شجاعت و مقاومت مدارس را حتی یک روز هم تعطیل نکردند امروز نیز با شیوع بیماری کرونا، معلمان در کنار مدافعان سلامت به عنوان مجاهدان آموزش در حال تلاش بی وقفه هستند.

در پایان مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب از افتتاح مدارس ۳ کلاسه سوم خرداد روستای زوارق، ۶ کلاسه اندرزگو روستای خانه برق جدید و ۱۲ کلاسه خیر ساز خیالی در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.