تولیدکنندگان و صاحبان صنایع جهادگران عرصه جنگ اقتصادی هستند

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، جلسه بررسی مشکلات ناحیه صنعتی خوشه مهر با حضور فرماندار، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیرصندوق کارآفرینی امید استان و سایر مسئولین مربوطه و صاحبان صنایع مستقر در ناحیه صنعتی خوشه‌مهر برگزار شد.

فرماندار بناب در این جلسه با تاکید بر ضرورت حمایت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل شهرستان از سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع بیان داشت: امروز دشمن با هدف قرار دادن اقتصاد کشور بدنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم نسبت به نظام و کشور می‌باشد و در این شرایط تولیدکنندگان و صاحبان صنایع جهادگران و ایثارگران جنگ اقتصادی هستند که لازم است حمایت‌های همه جانبه از آن‌ها صورت گیرد.

وی رفع موانع تولید و پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران را یادآور شد و با انتقاد از اینکه متاسفانه گاها گزارش هایی مبنی بر عدم اخذ تسهیلات کم‌بهره برای طرح‌های اشتغال‌زایی و بازگشت این تسهیلات به استان دریافت می‌شود گفت: با مسئولینی که وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهند برخورد خواهیم کرد.

شهریار فتحی از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل خواست تا با تعبیر و تفسیر قانون به نفع مردم و حذف بروکراسی های زائد اداری نسبت به رفع موانع تولید در شهرستان اقدام نمایند تا شاهد حل مشکلات اشتغال جوانان و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان باشیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با بیان اینکه ناحیه صنعتی بناب با اشتغال‌زایی برای بیش از ۲۱۰ نفر فعالترین ناحیه صنعتی در سطح کشور است گفت برگزاری این جلسات اگر منجر به ایجاد اشتغال برای جوانان شود و مسائل و مشکلات زیست محیطی از جمله ایجاد آلودگی‌های صوتی و ... که در ناحیه وجود دارد به شکل قابل قبول مرتفع گردد، آنگاه می‌توان ادعا کرد که گامی در راستای ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان برداشته‌ایم.

اتخاذ تدابیر مناسب بمنظور برطرف کردن مشکل آلودگی صوتی واحدها، هدایت آب های سطحی، حفظ و نگهداری مناسب فضای سبز ناحیه، بررسی مشکل برق رسانی به ناحیه، پرداخت تسهیلات بمنظور بهسازی و نوسازی صنایع و ایجاد کوره‌های القایی در ناحیه از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.