امام جمعه بناب: تمام قدرت‌ها و ظالمان ستمگر در جهان رو به افول هستند

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی امروز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به سوره الرحمن اظهار کرد: خداوند جهان خلقت را با حساب و کتاب و قانون و اعتدال آفریده است و کوچک‌ترین خلاف و ظلمی را بر نمی تابد و برای تمام انسان‌ها نیز درس عبرتی است که روی حساب و کتاب و اعتدال حرکت کنید و در جامعه با نظم و انضباط حرکت کنید.

وی با بیان اینکه هیچ ظلم کوچک و بزرگی ماندگاری ندارد و برخلاف طبیعت خلقت است؛ افزود: اگر انسان می‌خواهد در روی زمین با اعتدال و نظم و انضباط زندگی کند باید از ظلم کردن به دور باشد و فرقی ندارد کسی که خون مسلمان‌ها را می مکد و چه انسان‌هایی که با احتکار کالا و اجناس مورد نیاز مردم ظلم می‌کند، همه آنها ظلم به حساب می آیند.

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه بنا به فرموده قرآن ظالمین و استعمارگران به زباله دان تاریخ رفته و ریشه آنها خشکیده خواهد شد؛ تصریح کرد: ترامپی که سردار سلیمانی را به شهادت رساند، مدت کوتاهی طول نکشید خداوند کاخ سفید را در به در و ترامپ را به زباله دان تاریخ فرستاد و اگر کمی صبر کنیم تمام ظالمان روی زمین گرفتار شرایطی خواهند شد که ترامپ به آن دچار شد.

حجت الاسلام باقری بنابی اذعان کرد: شهدای کربلا، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم، شهدای محور مقاومت و در رأس آنها حاج قاسم سلیمانی و یاران وی در سینه تاریخ می‌درخشند و افکار و مکتب آنها رنگ ابدی به خود گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه دوام و بقای نظام اسلامی مدیون جانفشانی عزیزانی است که در برابر جنایتکاران ایستادند؛ اظهار کرد: مردم نجیب ایران بعد از ۴۲ سال قدرت و شکوهی که امروز در دنیا به آن دست یافته‌اند، به برکت خون‌های پاک شهیدان و رزمندگان سلحشور این امت است و هر قدر گرفتاری و ناملایماتی که وجود دارد نشأت گرفته از عملکرد بد ما است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب خاطرنشان کرد: بهترین راه درمان مشکلات اقتصادی، خشکسالی و کرونا توبه و استغفار است. البته رعایت مسائل بهداشتی، زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی از ضروریات است ولی برای فائق آمدن به این مشکلات باید به معنویت توجه داشت.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه ارج و عزتی که امروز جمهوری اسلامی در دنیا دارد تاکنون این اوج و عزت را به خود ندیده بود؛ گفت: در سایه خون‌های ریخته شده و خون شهید حاج قاسم سلیمانی است که امروز شاهد هرج و مرج در کاخ سفید و مفتضح شدن ترامپ هستیم، آن هم با دستان خودشان که خداوند آنها را به اضمحلال برد.