نظارت‌های پیشگیرانه مانع از احداث بناهای غیرمجاز در سطح شهرستان خواهد شد

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، جلسه کارگروه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز به ریاست فرماندار و با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.

فرماندار بناب در این جلسه با اشاره به ضرورت برگزاری مرتب جلسات کارگروه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان گفت: هدف و فلسفه برگزاری جلسات، ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و نظارت بر میزان پیشرفت برنامه‌های مصوب توسط دستگاه‌های اجرایی می‌باشد.

شهریار فتحی با تاکید بر اهمیت انجام نظارت‌های مداوم در تمامی مراحل و خصوصا پیش از انجام ساخت و سازها گفت: انجام نظارت‌های پیشگیرانه مانع از احداث بناهای غیرمجاز در سطح شهرستان خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به ضرورت حفظ، صیانت و پاسداری از محیط زیست و منابع طبیعی گفت: محیط زیست و منابع طبیعی ودیعه‌ای است از نسل‌های آینده که امروز در اختیار ما می‌باشد و به هیچ وجه حق دخل و تصرف غیرمجاز در آن را نداریم.

فتحی ادامه داد: متاسفانه عده‌ای سودجو آسیب‌های جدی به منابع طبیعی در کوه‌های قره قشون وارد کرده‌اند که از دستگاه قضائی می‌خواهیم با متخلفین برخورد کند.