به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب که با حضور مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان ترتیب یافته بود اظهار کرد: عزتی که ایران اسلامی به برکت اسلام و اهل بیت (ع) و با عنایت ولی اعظم به آن دست یافته، تاکنون به این جایگاه دست نیافته بود و در تاریخ کشورمان نمونه نداشته است.

وی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به برگزاری هرچه با شکوه تر اصل بزرگداشت این مناسبت تأکید و تصریح کرد: دشمن به دنبال تحریم‌هایی که بر سر راه مردم ایران گذاشته است، اذعان دارد هیچ مردمی تحت چنین تحریمی در طول تاریخ نبوده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب بیان کرد: دشمن نمی‌خواهد روش و منش انقلابی به کشور آنها سرایت کند اما اکنون مقاومت ملت ایران، خون پاک شهدا و خون پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کاری کرد که کاخ سفید را به اضمحلال کشاند و کار به جایی رسید که در خود آمریکا پرچم این کشور را آتش می‌زنند.

حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه مسئولین نظام جمهوری اسلامی وارث خون شهدا هستند؛ یادآور شد: مسئولین باید برای پاسداشت خون شهدا خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی تأکید کرد: هرکس به این نظام، انقلاب و مردم خالصانه خدمت کند عزیزتر و هرکس خیانت کند ذلیل خواهد شد.

امام جمعه بناب در ادامه از تلاش‌های مسئولین شهرستان و در رأس آنها فرماندار شهرستان بخاطر تلاش‌های شبانه روزی در پیگیری مسائل شهرستان و حل مشکلات مردم از مسئولین دستگاه قضائی شهرستان، تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از فرماندهی و عوامل زحمتکش نیروی انتظامی که در بحث کشفیات، دستگیری افراد شرور و ایجاد امنیت تلاش کرده و مجرمین را دست قانون می‌دهند، تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام باقری بنابی در پایان خاطرنشان کرد: شکست کرونا تنها در همراهی مؤثر مردم و مسئولان امکان پذیر است و رعایت نکات بهداشتی باید با حساسیت و متعهدانه در تمامی بخش‌های جامعه علی الخصوص ادارات و بانک‌ها جدی گرفته شود.

فرماندار بناب نیز در این جلسه با بیان اینکه مشکلات موجود در کشور در مقابل دستاوردهای انقلاب ناچیز و قابل مقایسه نیست افزود: به عنوان مسئولین نظام جمهوری اسلامی وظیفه داریم همین مشکلات مردم را برطرف کرده و اجازه رنجش خاطر مردم را ندهیم و مدیران مکلف هستند با بردباری و تلاش مضاعف گره از مشکلات مردم باز کنند.

شهریار فتحی خدمت به مردم را یکی از اصول اساسی پاسداری از انقلاب دانست و اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی در جبهه خدمت به مردم کوتاهی نکنند.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب سپس وجود وحدت و همدلی در سطح ادارات شهرستان را از عوامل موفقیت این شهرستان در بحث مدیریت ویروس کرونا دانست و افزود: شرایط فعلی نباید ما را گمراه کند و وضعیت موجود نشان می‌دهد که خیز جدیدی از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در سطح شهرستان آغاز شده است.

فتحی اذعان کرد: از این رو بایستی با ادامه این همدلی و همکاری مردم بتوانیم این ویروس منحوس را مدیریت کنیم.