باید در مدیریت‌ها تجدیدنظر کنیم

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام ناصر اصغری در خطبه‌های آیین دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه فشارهایی که از سوی دشمنان در طول 40 سال گذشته تحمیل شده، فلج کننده بوده و دولتمردان غربی معتقد بودند که ایران زیر این تحریم‌های فلج کننده دوام زیادی نمی‌آورد و تحلیل درستی بود؛ اظهار داشت: ولی دست بسیار قدرتمندی این انقلاب را سر پا نگه داشته و در سایه این دست قدرتمند انقلاب اسلامی توانسته در مقابل این همه فشار دشمنان دوام بیاورد.

وی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و بیان گوشه‌های از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در اکثر بخش‌ها سرآمد است.

خطیب موقت جمعه بناب با تقبیح برخی اقدامات صورت گرفته  در فضای مجازی از سوی برخی از هنرمندان و ورزشکاران که به علت عدم وارد کردن واکسن به کشور ورزشکاران و هنرمندان کشور فوت می‌کنند؛ تصریح کرد: هنوز بیش از 50 درصد مردم آمریکا حاضر به استفاده از واکسن تولید آمریکا نیستند و آزمایشاتی که انجام داده اند، جواب نداده است از این رو استفاده از این واکسن در داخل کشور جای ابهامات زیادی می تواند داشته باشد.

حجت الاسلام اصغری اذعان کرد: با اطمینان ترین واکسن برای مقابله با ویروس کرونا واکسن تولید داخل ایران است.

وی گفت: عوامل خارجی و برخی مواجب بگیران داخلی نیز که احمق باید گفت، در تلاشند که چنین وانمود کنند اگر واکسن آمریکایی می آمد فلان ورزشکار و یا فلان هنرمند فوت نمی کرد.

امام جمعه موقت بناب با بیان اینکه هنوز تنها یک درصد مردم دنیا به واکسن کرونا دسترسی دارند؛ اظهار کرد: با وجود این همه فشارها و تحریم های ظالمانه جمهوری اسلامی در تمام حوزه ها به دستاوردهای خوبی دست یافته است و امروز هفدهمین اقتصادی دنیا از آن کشور ایران است؛ ولی یک عده بصورت ناجوانمردانه این کشور را با کشورهای عربستان، قطر و امارات مقایسه می کنند. باید به این افراد گفت یا نفهم هستند و یا خود را به نفهمی زده اند.

اصغری در عین حال یادآور شد: برخی ضعف مدیریت‌ها و کوتاهی ها در داخل کشور وجود دارد از این رو باید در مدیریت‌ها  تجدیدنظر کنیم و رأی‌هایی که می دهیم با آگاهی باشد.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه بناب از مسئولان و عوامل اجرایی طرح شهید سلیمانی که در سراسر کشور برای شناسایی و کنترل ویروس کرونا و کمک مؤمنانه به افراد محروم تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر برنامه میز خدمت با حضور جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان در مصلای اعظم تشکیل شد و مسئولان به سئوالات و درخواست های مردم پاسخ دادند.