لزوم راه اندازی سریع مسیرهای ویژه دوچرخه سواری در بناب / احداث مسیر دوچرخه سواری بلوار لاله تا پایان سال جاری

به گزارش بناب نیوز، سید مجید یزدانی در جلسه شورای ترافیک شهرستان با اشاره به لزوم راه اندازی سریع مسیرهای ویژه دوچرخه سواری در بناب شهر دوچرخه ایران، تصریح کرد: از شهرداری محترم بناب خواهشمندیم هر چه سریع تر نسبت به مصوبه شورای ترافیک در خصوص راه اندازی مسیر ویژه دوچرخه سواری در بلوار لاله اقدام کند.

وی همچنین با انتقاد از پارک خودروهای سنگین در داخل شهر بناب، اظهار داشت: ورودی استادیوم ورزشی شهید بهشتی بناب به عنوان پارکینگ ورزشکاران استفاده کننده از این استادیوم تعبیه شده ولی متاسفانه پارک خودروهای سنگین در این محل ورزشکاران استفاده کننده از این مکان را با مشکل مواجه کرده است.

شهردار بناب نیز در این جلسه بر ضرورت افزایش فرهنگ استفاده از پارکینگ در شهر بناب اشاره کرد و گفت: متاسفانه با وجود پارکینگ طبقاتی در اطراف ساختمان بلور و الغدیر همشهریان خودروهای خود را در خیابان ها و محورهای فرعی این نقطه از شهر پارک می کنند و باعث افزایش ترافیک و کندی رفت و آمد در این مسیر می شوند.

جواد نظام پرست با تاکید بر اینکه شهرداری ساماندهی فضاهای رفت و آمد عمومی به خصوص پیاده رو ها را در اولویت کاری خود قرار داده است گفت به شخصه بر این باورم که مسیر کوه سعدی می بایست در راستای امنیت سازی برای عابرین پیاده ساماندهی و سنگ فرش شود.

وی از بهره برداری مسیر ویژه دوچرخه سواری حدفاصل بلوار لاله تا پارک فدک تا پایان سال جاری خبر داد و گفت کارهای مطالعاتی تخصیص اعتبار این پروژه انجام شده است و امیدواریم با شروع کار پیمانکار شاهد افتتاح و بهره برداری این مسیر تا پایان سال جاری باشیم.

شهردار بناب در پایان با بیان اینکه کار آشکارسازی سرعت گیر و نصب علائم از ابتدای مهر سال جاری شروع و به دلایل ورود سرما متوقف شد گفت شهرداری بناب با تخصیص اعتبار ادامه کار آشکارسازی سرعتی و نصب علائم را از ابتدای سال آینده به نحو احسن انجام خواهد داد.