مشکلات و فشارها، کوچک‌تر از اراده ملت ایران است

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از مردم نجیب و وظیفه شناس کشورمان علی‌الخصوص مردم وظیفه شناس بناب به علت حضور حماسی در مراسم یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: اجتماع عظیم در سراسر ایران اسلامی مشت محکم و جواب قاطعی به زیاده‌خواهی‌های دشمنان نظام اسلامی بود.

وی با بیان اینکه این حضور حماسی در سراسر کشور یک معجزه الهی بوده و قابل تقدیر و تشکر است؛ افزود: هزاران پیام رسان، گزارشگر و خبرنگار با انتشار حقایق از صحنه‌های مختلف این حضور حماسی به دشمنان نظام نشان دادند که ملت بزرگ ایران با وجود تمام فشارها و تحریم‌ها در وسط میدان قرار گرفته و با تمام شرایط اقتصادی با تحمل تمام شداید و سختی‌ها از انقلاب خود محافظت می‌کند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی نشان دادند که دشمن شناس‌ترین ملت روی زمین ملت ایران هستند و با گذشت 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی این ملت روشن و آگاه دنباله رو نظام و رهبری انقلاب هستند.

خطیب جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: طبیعی است در یک کشور بیش از 75 میلیون نفری کسانی هم هستند که دارای افکار مغایر بوده و اگر نبود باید تعجب می‌کردیم و قطعاً این عده افراد محدود غیر از این فکر می‌کنند و در تمام انقلاب‌ها و در زمان پیامبر اکرم(ص) و انبیاء الهی نیز ایشان با مخالفانی روبه‌رو بودند.

باقری‌بنابی با بیان اینکه جریان حق همیشه تلخ است و جریان حق معارض و دشمنانی داشته است؛ تصریح کرد: کارهای بزرگ هزینه بزرگ دارد و در مقابل انسان‌های بزرگ و کارهای بزرگ دشمنان بزرگی نیز در کمین هستند.

وی اذعان کرد: 42 سال از عمر پربرکت نظام اسلامی می‌گذرد ولی هنوز وسط راه هستیم و اگر امروز به زعم برخی‌ها برخی کشورها پیشرفت‌هایی داشته‌اند، قطعاً صدها سال برای رسیدن به آن مقاومت کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب گفت: امروز تمام عقلای جهان و ملت‌های آگاه دنیا به حال مردم ایران غبطه می خورند و قطعاً به برکت انقلاب در 42 سال گذشته دستاوردهای زیادی نصیب این کشور و ملت شده است.

باقری‌بنابی افزود: این ملت برای رسیدن به این موفقیت و جایگاه ارزشمند هزینه‌های زیادی داده و توانسته در برابر تحریم‌های ظالمانه بطور معجزه وار از سختی‌ها عبور کند.