پلمب بنگاه‌های معاملاتی املاک بدون مجوز/مدیران نالایق و ناکارآمد کنار بکشند

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، شهریار فتحی در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده نیروی انتظامی و سایر مجموعه‌ها در پیشگیری از سرقت اظهار داشت: سرقت باید در نطفه خفه شده و از آن پیشگیری شود و این نیازمند همراهی و همدلی تمام دستگاه.ها و ادارات است.

وی، سپس با اشاره به افزایش سرسام‌آور نرخ مسکن در شهرستان بناب ضمن تأکید بر ساماندهی بنگاه‌های معاملاتی املاک و اتومبیل در سطح شهرستان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان را موظف کرد، ضمن رصد فعالیت‌های بنگاه‌های معاملاتی املاک و اتومبیل سریعاً نسبت به پلمب واحدهای بنگاه‌های معاملاتی بدون مجوز در شهرستان اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با انتقاد از عملکرد برخی مدیران ادارات در شرایط سخت و بحرانی امروزی تصریح کرد: تمام مسوولان مکلفند با تمام کاستی‌ها در بودجه حوزه مدیریتی در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله نهایت تلاش خود را انجام داده و حوزه تحت امر خود را مدیریت کنند در غیر این صورت قلم را بر زمین گذاشته و کنار بکشند، چرا که این مردم نجیب برازنده این خدمات نیستند.

فتحی با تأکید بر وحدت و همدلی تمام مسوولان در راستای کنترل امنیت و سرقت از مردم نیز خواست نهایت همکاری را با پلیس به‌عمل آورند.