انتخاب معتمدین هیات اجرائی انتخابات شوراهای بخش مرکزی شهرستان بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، جلسه انتخاب معتمدین هیات‌ اجرائی انتخابات شوراهای بخش مرکزی این شهرستان با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و اعضای هئیت نظارت انتخابات شوراها و اعضای اداری هیات اجرایی بخش مرکزی برگزار گردید.

فرماندار شهرستان بناب در این جلسه با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین رویداد سیاسی و اجتماعی و مظهر مردم سالاری دینی در کشور ما می‌باشد است گفت: بسیاری از مشکلات امروز کشور ناشی از توطئه دشمنان برای دور کردن مردم از نظام بوده است که از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده و تا امروز ادامه داشته است.

شهریار فتحی با اشاره به وابستگی کامل کشور به قدرت‌های جهانی پیش از پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد دلیل اصلی مخالفت و دشمنی این کشورها با جمهوری اسلامی، قطع منافع استعمارگرایانه آن‌ها از کشور بوده است.

وی افزود این مسئله منجر شد تا در طول ۴۲ سال گذشته دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران از راه‌های مختلف همچون جنگ، تحریم، ترور دانشمندان و ... بدنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام باشند که بحمدالله در هر دوره نقشه‌های شوم دشمنان با اتحاد و انسجام ملی نقش بر آب شده است.

فرماندار بناب فراهم کردن زمینه برای برگزاری انتخابات پرشور، با مشارکت حداکثری و سالم را مهم‌ترین وظیفه مسئولین برگزاری انتخابات از جمله هیات‌های اجرائی و نظارت دانست.

در ادامه این جلسه لعلی بخشدار مرکزی بناب، ضمن تشکر از معتمدین منتخب روستاهای شهرستان، اظهار داشت حضور معتمدین جامعه در راس امور اجرایی انتخابات به عنوان معتمدین عضو هیات اجرائی، یکی از شاخصه های ارزشمند قوانین انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مصداق بارز مردم سالاری دینی است.

وی یکی از دغدغه های اصلی مجریان و ناظران انتخابات را برگزاری سالم و پرشور و صیانت از آرای مردم ذکر نمود و در این راستا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن رای مردم، خاطر نشان کرد پاسداری از این حق الناس در اولویت ناظران و مجریان انتخابات خواهد بود.

در ادامه این جلسه انتخابات معتمدین شوراهای بخش مرکزی شهرستان بناب برگزار شد و اعضای اصلی و علی‌البدل به شرح ذیل انتخاب شدند :

اعضای اصلی: رحیم دلداری - جهانگیر آل سا - علی قلی‌زاده - خلیل حیدریان - سهراب رحیم زاده - ابراهیم رنجبر - غضنفر داداشی

اعضای علی‌البدل: محمد محمدزاده - موسی خان‌محمدی - علی امینی - ایوب حسن زاده - مالک زائر

اعضای اداری هیات اجرائی انتخابات شوراها بخش مرکزی: رضا لعلی نرج‌آباد (بخشدار) - خیراله خیری (رئیس جهاد کشاورزی) - محمود پورلطفعلی (معاون آموزش و پرورش) - علی ارزانی (معاون ثبت احوال)

اعضای هیات نظارت انتخابات شوراها بخش مرکزی: بشیر آقایاری - رشید اسدزاده - امیر ولی‌زاده