امضاء دفترچه تعهد ساخت مدرسه 12 کلاسه روستای قره چپق

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بناب، به همت اهالی روستای قره چپق دفترچه تعهد ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه روستای قره چپق امضاء شد.

حجت الاسلام باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: همه متعلقات دنیوی فانی و از بین رفتنی هستند جز کار های نیک و بخصوص کارهایی از قبیل مدرسه سازی که پرونده این کار ها تا ابد بسته نخواهد بود و باقی و جاودانه خواهند ماند.

پارسامهر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب نیز با اشاره بر طرح آجر به آجر بیان داشت: به لطف طرح آجر به آجر همه ی مردم می‌توانند از هزار تومان تا هر مبلغ دلخواه در این کار نیک مشارکت داشته باشند که در گذشته این امر امکان پذیر نبود و فقط افراد دارای تمکن مالی می‌توانستند این کار را انجام دهند.

پارسامهر با تاکید بر اینکه بناب در امر مدرسه سازی جزو پیشتازان و پیشگامان این عرصه است افزود: این مدرسه دوازدهمین مدرسه خیر ساز در طی ۸ ماه گذشته است که تعداد کلاس های خیرساز را به ۹۹کلاس درس می‌رساند.

خلیل نژاد رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بناب نیز تأکید کرد: چنانچه مدرسه ای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در کار ساخت داشته باشد اداره کل نوسازی مدارس تکمیل بقیه فرآینده ساخت آن را بر عهده می‌گیرد.