برگزاری کلاس مربیگری درجه D فوتبال در بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بناب، صبح امروز با حضور سید مجید یزدانی رئیس اداره ورزش و جوانان بناب و جمشید خیراللهی رئیس هیئت فوتبال بناب کلاس مربیگری درجه D فوتبال با تدریس دکتر سیروس کیانمهر از مدرسین باتجربه منطقه در مجتمع ورزشی ولایت بناب آغاز شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب در مراسم آغاز کلاس مربیگری درجه D فوتبال در بناب با تاکید بر اینکه تعهد و تخصص در کار مربیگری باید کنار هم باشند،تصریح کرد: تجربه نشان داده تاثیرپذیری ورزشکار از مربی بسیار زیاد است.

وی افزود: این تاثیرپذیری در سنین کمتر بیشتر خودنمایی میکند و مربیان در کنار آموزش فوتبال باید آموزش مسائل اخلاقی را نیز در اولویتهای خود قرار دهند.

سید مجید یزدانی در ادامه با اشاره به اینکه همه مربیان از ابتدا با عشق قدم در راه مربیگری میگذارند،خاطرنشان کرد: مربیان باید با عشق نیز به کارشان ادامه دهند و در همین ابتدای کار مربیگری با یکدیگر برای مقابله با پدیده دلالی در فوتبال هم قسم شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب در انتها با تاکید بر لزوم حمایت از مربیان بومی،اظهار داشت:ما اکنون در بناب ۲ مدرسه فوتبال داریم ولی باتوجه به افزایش فضای فیزیکی فوتبال در بناب طی سالهای اخیر برای حمایت از مربیان بومی آماده صدور ۳ مجوز جدید نیز برای مدارس فوتبال هستیم.