دیدار فرماندار شهرستان بناب با سرپرست شبکه بهداشت و درمان

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری بناب، فرماندار بناب بمنظور بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا با دکتر رضایی سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار بناب در این دیدار اظهار داشت: در طول یکسال گذشته پزشکان و کادر درمان بدون هیچگونه چشم داشتی در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا قرار دارند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه سلامت تاکید کرد: در این روزها اخبار آغاز واکسیناسیون کرونا بسیار مسرت بخش بوده و امیدواریم با واکسیناسیون عمومی طی ماه‌های آینده شاهد کاهش شیوع و همه‌گیری بیماری کرونا و بازگشت کارها به روال عادی خود باشیم.

فتحی با بیان اینکه هرگونه کم توجهی منجر به افزایش شیوع کرونای جهش یافته انگلیسی خواهد شد، گفت: شبکه بهداشت و درمان لازم است نسبت به ایجاد آگاهی در مردم بمنظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روزهای آینده حساسیت بیشتری بخرج دهد وی همچنین نسبت به حضور کشیک‌های درمانی و پزشکان در مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌ها در روزهای پایانی سال جاری و روزهای آغاز سال جدید تاکید کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب نیز در این دیدار از ارتقا بیمار یابی فعال از ۸ نفر به ۸۰ نفر در طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه مراکز ۱۶ ساعته تست بیماری کرونا در سطح شهر هم‌اکنون برای تمامی شهروندان دایر است.

دکتر رضایی گفت: با این میزان واکسن تهیه شده، امیدواریم واکسیناسیون تمامی پزشکان و کادر درمان، جانبازان، افراد ساکن در خانه سالمندان بر اساس سهمیه بهزیستی، افرادی که در آرامستان‌های شهر در غسل، کفن و دفن متولیان فعالیت می‌کنند (اولویت با کرونا)، کادر اورژانسی ۱۱۵ تا پایان سال جاری هستیم.