شرایط موجود بناب، همانند یک شهر جنگ‌زده است / آب‌های زیرزمینی بناب در حال اتمام است

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب با جدی خواندن مشکل آب شهرستان بناب در بخش‌های آشامیدنی، کشاورزی و صنعتی اظهار داشت: با توجه به احداث سدهای متعدد در اطراف شهرستان بناب آب‌های زیرزمینی بناب رفته رفته در حال اتمام است و از این رو باید به سمت صنایعی برویم که حداقل آب نیاز باشد و این باید جزو استراتژی مدیران شهرستان و صاحبان صنایع باشد.

وی افزود: به منظور رفع کمبود آب در بناب، مدیران شهرستان باید سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری در حوزه خدماتی، فضاهای تفریحی و رفاهی سوق دهند و حتی ایجاد و راه‌اندازی واحدهای مجهز رستوران در شهر می‌تواند جایگزین خوبی برای سرمایه‌گذاری در صنایع تبدیلی باشد.

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سپس با اشاره به اهمیت انتخابات سال 1400 در کشور گفت: با وجود اینکه برخی انتقادات و ضعف‌ها در کشور وجود دارد ولی صندوق‌های رأی تضمین‌کننده آینده این کشور است.

شرایط موجود در بناب در شأن مردم این شهر نیست و برای برون‌رفت از این شرایط و اوضاع جنگ‌زده نیازمند انتخاب شورایی قوی و همفکری است.

باقری‌بنابی با اشاره به ضرورت انتخاب افراد خوب و همفکر در شورای شهر اذعان کرد: قطعاً با انتخاب افراد اصلح و همفکر که مدیران شهرستان را همراهی کنند، می‌توان در مدت زمان کمتری به وضع این شهر سامان داد.

وی خاطرنشان کرد: همانطوری که مشاهده می‌کنید، این شهر از لحاظ آسفالت، زیباسازی و وضعیت نما شدیداً مشکل دارد.

این نماینده مجلس گفت: نقش شوراها در توسعه شهر بسیار مهم است، از این رو باید در انتخاب شوراها نهایت دقت را داشته باشیم و ببینیم چه کسانی از نامزدهای شوراها حمایت می‌کنند.

باقری‌بنابی یادآور شد: شرایط موجود در بناب در شأن مردم این شهر نیست و برای برون‌رفت از این شرایط و اوضاع جنگ‌زده نیازمند انتخاب شورایی قوی و همفکر است، از این رو مردم نفراتی را انتخاب کنند که با مدیران شهرستان همراه باشند.