معرفی رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان بناب

مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بناب با حضور فرماندار، مدیرکل دامپزشکی استان و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم مسعود گنج پور به عنوان رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان بناب معرفی و از زحمات مهدی احمدی‌منش تقدیر و تشکر شد.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به اینکه حوزه دامپزشکی حائز اهمیت است، بر اهمیت رعایت مسائل بهداشتی در این حوزه تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه کباب بناب به عنوان یک برند در سطح کشور مطرح است از این رو برای اینکه به این برند لطمه‌ای وارد نشود وظیفه و رسالت دامپزشکی برای حمایت از این برند سنگین است.

وی تصریح کرد: اهمیت حوزه دامپزشکی در شهرستان بناب مضاعف بوده و مدیران بایستی با توجه به انتظارات و حساسیت‌های موجود گام بردارند.

فرماندار بناب نیز با بیان اینکه شهرستان بناب با توجه به موقعیت خود یک شهرستان استراتژیک و در محور مواصلاتی استان‌های غربی کشور است گفت: از این رو مدیران این شهرستان نیز باید افرادی کاربلد و توانمند باشند.

شهریار فتحی افزود: بر اساس آمارها و شاخص‌های ارائه شده بناب جزو ۳ شهرستان برتر استان است و این ادعای بنده نیست بلکه آمار و ارقام موجود آن را بیان می‌کند. بنابراین مدیران باید با توجه به جایگاه شهرستان بناب برنامه‌های خود را تنظیم کنند.

وی با اشاره به اینکه فعالان حوزه دامپزشکی افرادی هستند که در عرصه سلامت بی هیچ منت و چشم داشتی برای تأمین سلامت مردم و جامعه تلاش می‌کنند؛ گفت: کشور در یک حالت جنگ اقتصادی اداره می‌شود و مدیران شبانه روز تلاش می‌کنند، از این رو نباید انگ بی تدبیری به مدیران زده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات احمدی منش رئیس اسبق اداره دامپزشکی بناب در طول تصدی این سمت، برای گنج پور به عنوان رئیس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان آرزوی توفیق کرد.

فتحی اذعان کرد: گنج پور نیروی جوان و بومی بوده و امیدواریم حضور ایشان منشأ خیر و برکت برای شهرستان باشد.