دبیران کمیته های تخصصی نماینده بناب معرفی شدند

به گزارش بناب نیوز، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در جلسه معرفی دبیران کمیته های تخصصی، ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و سال جدید گفت: امیدوارم سال جدید توام با موفقیت های بزرگ برای ملت شریف بوده و سختی ها و کمبودهای گذشته به لطف خداوند متعال دیگر تکرار نشود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی مشورت و همفکری را در پیشبرد اهداف ضروری عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت خرد جمعی و مشورت در انجام کارها لازم است از ظرفیت ها و پتانسیل های افراد برای کسب موفقیت ها و پیشبرد هدف ها استفاده کرد.

حجت الاسلام باقری بنابی خاطرنشان کرد: بنده از آغاز مسئولیت خدمتگزاری به مردم شریف بناب همواره از نظر و مشورت نخبگان بهره مند شده و نزدیک به ۶۰ درصد امور شهرستان بناب را در سایه مشورت و همفکری عملی کرده ایم.

وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: مردم شریف آماده برگزاری یک انتخابات باشکوه در ایران عزیز هستند، طبق اظهارات خود مردم، با نظام و انقلاب مشکلی ندارند ولکن از عملکرد دستگاههای دولتی و مجلس گله مند هستند.

شایان ذکر است در پایان جلسه حکم مسئولیت دبیران کارگروه های مختلف مشورتی و تخصصی دفتر نماینده بناب توسط حجت الاسلام باقری بنابی ابلاغ و رسما کار خود را آغاز کردند.

لیست اسامی دبیران و نام کمیته های مختلف تخصصی بشرح ذیل است:

محسن وحیدی: بهداشت و درمان
محمد صمدفام: آموزش عالی
صادق بوغداچی: اصناف و کسبه
سیروس شفائی: صنعت و معدن
محمود پورلطفعلی: آموزش و پرورش
فریدون بایرامی: کشاورزی
محمد جعفری: روستایی
اسماعیل نجدگرامی: بنابی های مقیم تهران
ابراهیم خلیل نوریان: بنابی های مقیم تبریز
عطاءالله زرافشان: عمران، توسعه شهری و روستایی
علی قربانی: ارتباطات و رسانه
علی اصغر رحیم زاده: گردشگری
صفا قلیان: بانوان
ابراهیم رضائی: جوانان
احمد امیرعربی و حامد بروشک: ورزش
مجتبی صلاح الدین: رابط دفتر نماینده در تهران